- Katılım
- 13 Kas 2010
- Mesajlar
- 1,401
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar acil olarak çizme almam lazım ne alayım moto bot aldıydım 4 sene kullandım artık fermuar felan bozuldu yeni ne alayım en fazla 200 tl verecem başka Alacakta varmı olmıyanlar alsın derim birlikte g.harem siparişi açabiliriz seri olarak ve mevsim sonu oldugu için fiatlar uygun olur çizmede .YAZIN GENELDE BOT KULLANILIYOR AMA çizme daha güvenli