Çizme almam lazım ne tavsiye edersiniz

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
arkadaşlar acil olarak çizme almam lazım ne alayım moto bot aldıydım 4 sene kullandım artık fermuar felan bozuldu yeni ne alayım en fazla 200 tl verecem başka Alacakta varmı olmıyanlar alsın derim birlikte g.harem siparişi açabiliriz seri olarak ve mevsim sonu oldugu için fiatlar uygun olur çizmede .YAZIN GENELDE BOT KULLANILIYOR AMA çizme daha güvenli
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
VENOM onerebılırım o paraya,
3..5 eklersı tabi,,,


http://www.motobakkal.com/?kategori-458-VENOM-BOTLAR.html
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
korumalıkları tam olsun, hava alabilsin ve su geçirmesin...

ben alpine almıştım 300 euroya, ilk yağmursa su aldı.
garanti değişmedi.
arkadaşım diadora aldı 60tl ye, damla su geçirmiyor.

kullanım tecrübesi bence markadan çok daha önemli.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Jack Wolfskin Kullanoyorum süper birşey
yaz kış problem yok sıfır sı sıfır soğuk
terletme sıfır ter olsada dışarıya atan texafor 2 özellikli...bu markayı yıllardır kullanıyorum ve motosiklet botundan çok daha iyi korur diyorum,bu modelini en son kullanıyorum ama bu markanın tüm botlarını gözü kapalı alabilirsiniz öneririm http://www.alisverisrobotu.com/erkek-bot-modelleri/jack-wolfskin-outdoor-bot-siyah-2145786/
birde bunu öneririm.http://www.atlaskamp.com/kayland-cabral-gtx-profesyonel-bot-khk023m01/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst