- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
yorum bekliyorum efemmm,bence güzel bişey vede mantıklı
Son düzenleme:
bu özellik lastikten mi içerisine sıkılan maddeden mi![]()
içinde çok esnek bi astar var anladığım kadarıyla![]()
valla güzel lastik yapmışlar adamlar.. helal olsun.. almak lazım bunlardan.. 3 er 5 er tane :mrgreen: :mrgreen: