- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar asya 200gy sahibi bir kişiyim ama artık yakında üzerine benzin döküp yakıcam. motor 0 landı ne güzel dedim. zincir koptu zinciri yaptım ön dişli çıktı. ön dişliyi yaptım dedim ne güzel çıktım yola sortie nin önünden geçiyorum ön dişli bidaha fırladı. yetti valla yakında ya o beni öldürcek ya ben onu motorla savaşır oldum. ben kadıköyde oturuyorum şuan motorum sortienin yanındaki otoparkta duruyo yarında nasıl alıcam hiç bi fikrim yok param ve sabrım tükendi almayın çin malı almayın gidin eski kasa japon alın bıktım alıcam drz400 sm i kurtulcam cinnet geçirmek üzereyim
r: