Cinnete 5 kaldı

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
arkadaşlar asya 200gy sahibi bir kişiyim ama artık yakında üzerine benzin döküp yakıcam. motor 0 landı ne güzel dedim. zincir koptu zinciri yaptım ön dişli çıktı. ön dişliyi yaptım dedim ne güzel çıktım yola sortie nin önünden geçiyorum ön dişli bidaha fırladı. yetti valla yakında ya o beni öldürcek ya ben onu motorla savaşır oldum. ben kadıköyde oturuyorum şuan motorum sortienin yanındaki otoparkta duruyo yarında nasıl alıcam hiç bi fikrim yok param ve sabrım tükendi almayın çin malı almayın gidin eski kasa japon alın bıktım alıcam drz400 sm i kurtulcam cinnet geçirmek üzereyim:pr:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Öncelikle geçmiş olsun çok moral bozucu bi durum bilirim:pale: peki Eski kasa japonlar yapmıcakmı bu arızaları :silent: eski kasa japonların motoru kaça sıfırlanıyor biliyomusun:silent: zincir dişli takımı kaç para biliyomusun:silent: ha çinli almayın biraz daha sabredin daha fazla para koyun cebinize gidin japon alın dersen tamam yada şöyle denebilir çinli alırsanız nazik kullanın:cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arzaları ardarda vermiş bide son yaptırdığın yerden yine bozulunca hissettiğinde haklısın. kim olsa çıldırır:pr:

Geçmiş olsun.. Tez zamanda yenilersin inşallah suzukiyle:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Öncelikle geçmiş olsun çok moral bozucu bi durum bilirim:pale: peki Eski kasa japonlar yapmıcakmı bu arızaları :silent: eski kasa japonların motoru kaça sıfırlanıyor biliyomusun:silent: zincir dişli takımı kaç para biliyomusun:silent: ha çinli almayın biraz daha sabredin daha fazla para koyun cebinize gidin japon alın dersen tamam yada şöyle denebilir çinli alırsanız nazik kullanın:cat:

asya 200-gy yerinde gidin orjinali olan honda xl 200 alın mesela :pr:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet biraz daha fazla para koyaraktan orjinalı alınabilir haklısın XL 200 cross cinsi bi motosiklet ve croslara da her türlü eziyet yapılıyor benim anlatmak istediğim o eziyetleri yapınca XL 200 de olsa arıza vermicekmi? Arıza yaptığında orjinali kaç paraya çıkacak peki:silent: bunlarıda düşünmek lazım:silent:
 
Katılım
13 Haz 2011
Mesajlar
28
2 sene once arkadasim bir tane jinlun almisti tam ismini hatirlamiyorum ama boyle birsey

1 ay dolmadan 3. vitesi kaybetti vede motor anormal cok benzin yakiyordu...
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
geçmiş olsun. çin malına binmeyen motorcu yoktur. çinli motoru sevmeyen motorcu çoktur:cat::cherry:
 
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
316
Öncelikle geçmiş olsun. Çin malı almayın almayın demişsin ben şuan çin malı kullanıyorum gayetde güzel gidiyor. Temiz bakarsan o seni her zaman götürür.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arkadaşlar asya 200gy sahibi bir kişiyim ama artık yakında üzerine benzin döküp yakıcam. motor 0 landı ne güzel dedim. zincir koptu zinciri yaptım ön dişli çıktı. ön dişliyi yaptım dedim ne güzel çıktım yola sortie nin önünden geçiyorum ön dişli bidaha fırladı. yetti valla yakında ya o beni öldürcek ya ben onu motorla savaşır oldum. ben kadıköyde oturuyorum şuan motorum sortienin yanındaki otoparkta duruyo yarında nasıl alıcam hiç bi fikrim yok param ve sabrım tükendi almayın çin malı almayın gidin eski kasa japon alın bıktım alıcam drz400 sm i kurtulcam cinnet geçirmek üzereyim:pr:

abi incelikle ön dişliyi orada bir aparat var o tutuyor ve o aparatın tırnakları kırılmadan yada civatası düşmeden çıkmaz aparatsız mı takıyorsunuz yoksa
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
biride çıkıp bi çinli motoru yakmıyor ki ibreti alem için:queen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ön dişliye tırnaklı bir pul yapıp bir tarafını somun üzerine eğmek lazım ki gevşemeyi engellesin. Bunu ustana bir sorsaydın. Belki az biraz uğraştırır ama sağlam olur.
YAda sabitleyici loctite ile takıcaksın fakat bu sefer sökmesi eziyet olur :)
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Zincirin kopması yada ön dişlinin çıkması ile çin malı motorun ne alakası var?

Dişli yerinden çıkıyorsa en son orayı elleyen adamı yak illa birşey yakacaksan.Vatana millete faydan olmuş olur.Zinciri de yağsız bırakma.Gerginliği ayarlı olsun.Ön ve arka dişli aynı hizada olsun.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ön dişliye tırnaklı bir pul yapıp bir tarafını somun üzerine eğmek lazım ki gevşemeyi engellesin. Bunu ustana bir sorsaydın. Belki az biraz uğraştırır ama sağlam olur.
YAda sabitleyici loctite ile takıcaksın fakat bu sefer sökmesi eziyet olur :)

bende dişlileri değiştirirken usta pulu eğdi kapattı.niye eğiyosun ustam yenisini taksaydık dedim.durumu anlatınca jeton düştü benim tabi:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst