- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 796
"reazingin otomatik versionu"
hehe :mrgreen:
çakma gilera dna olmuş biraz
hehe :mrgreen:
çakma gilera dna olmuş biraz
Sukuter Scooter gibi olmalı, reyzing de racing gibi. Kabul etmiyorum böyle saçmalıkları. Kim üretirse üretsin...
bunu motoran kataloğunda gördüm bir tane daha acayip model var.Adventure grubu olarak tanımlanmış.
![]()
ne la bu seyyar tuvalet gibi...![]()