çinliler Sonunda Bunuda Yaptı

Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Sukuter Scooter gibi olmalı, reyzing de racing gibi. Kabul etmiyorum böyle saçmalıkları. Kim üretirse üretsin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu çinliler'den ben korkmaya başladım...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çakma gleria imiş bende kendiler akıl etti zannettim,ama yinede iğrenççç
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahahaaa:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Reazzzzzınggggggggg

ya iyi güzel çin işi değişik bişey sallamışlar isteyen alsın binsin belki parasınıda ederde elemanlara telefon açıp REAZING NE LAYNNNNNN diyesim geliyor :cherry:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Siyah olan görüntü itibariyle gayet başarılı olmuş aslında.
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
62
Şu kullandığımız bilgisayarlar varya tamamı çin malı neden kullanıyorsunuz ?
Adamları tebrik etmek lazım adamlar 1000 ytl ye motosiklet satıyorlar.Türkiye de üretsin alalım.Hiç bir şey üretemiyoruz ancak eleştiriyoruz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malesef öyle..........
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
bunu motoran kataloğunda gördüm bir tane daha acayip model var.Adventure grubu olarak tanımlanmış.

ANACONDA-150-CC.jpg


ne la bu seyyar tuvalet gibi...:p:p
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
ben buna fuarda bindim ya çok eğlenceli bişeydi ufacık tefecik bişi ama bu fiyat çin malı için fazla bence
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Ben çin malı motosikletten Sym ye geçtim.Tamamen at-eşek olayı farkı mevcut.Bayanlara asla tavsiye etmiyorum.Bana en güzeide maceralar,torunlarıma anlatacak kadar çok yolda kalma anısı yaşatmıştı çin malı.Hepsinden geçtim can bu yaaa.Hala yaşadığıma şükrediyorum.
Belki kullanım olarakta farkediyordur ama 10 000 km yaptığımda neredeyse tamamiyle parça parça değişimle yeni bir çin malı motosiklet sahibi olmuştum.Olmuştum ama hala psikolojik sorunları vardı aracın.
Dedim ben bunu satmıyım insanlara böyle bir kötülük yapamam.Beleşten verdim birine.Şimdi biniyorum SYM ye tık demiyor.Fakat bozulan psikolojim ve ölen nöronlarım hakkında nasıl bir tedaviyle eskiye dönerim onuda bilemiyorum
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
Yeni bir çin malı yeni bir tehlike lol
kusura bakmayın ben bir daha çin malı topluiğne dahi almam (en azından gayret gösteriyorum) :queen:

Kullanıcı önerisi çinlilere canınızı emanet etmeyin uzak durun (şükür hala yaşıyorum)

ha unutmuşum çin malı 4 silindir 600cc'lik motosikletler yoldaymış (El Fatiha)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst