- Katılım
- 23 Ağu 2008
- Mesajlar
- 78
Yeni bir çin malı yeni bir tehlike lol
kusura bakmayın ben bir daha çin malı topluiğne dahi almam (en azından gayret gösteriyorum) :queen:
Kullanıcı önerisi çinlilere canınızı emanet etmeyin uzak durun (şükür hala yaşıyorum)
ha unutmuşum çin malı 4 silindir 600cc'lik motosikletler yoldaymış (El Fatiha)
Kardes bu model benim hosuma gitmedi ama adamlarin da iyi mallari var hem de oyle ucuz felan degil sonucta yillardir tecrube yaptilar,olimpiyatlarda cabasi helal olsun