çinliler Sonunda Bunuda Yaptı

Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Ben hep şunu diyorum adamları kınamayın, yokluktur arkadaşlar, adamın parası olsa bunu yapmazzz
Race tarzı motora binmek istiyor, parası yok elinden geleni yapıyorlar işte, ellerine emeklerine sağlık yapanların.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Çinlilerin sınır tanımadığını yine görüyoruz.Ama gerçek şu ki şerefsizim benim aklıma gelmişti önceden:queen::queen:
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Tekerleklerden anladığım kadarıyla scooter boyutunda ... Reazing olması ilginç :)

Çinliler Asimo nun bile çakmasını yapar valla korkulur :)
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
bunu motoran kataloğunda gördüm bir tane daha acayip model var.Adventure grubu olarak tanımlanmış.

ANACONDA-150-CC.jpg


ROBUSTO-180cc.jpg
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
gileranında böle bi modeli var onun kopyası yakında bunlar ss makina yaparlar korkulur valla... :queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gilera güzelmiş ama .
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Vay ben alsam bundan yolda giderken grenajlar ayrılmaz değil mi?
Ama valla beğendim ben çalışmayı :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa biri şu çinlilere mail atsın aerox un kopyasını çıkarsınlar bende onun grenajlarını kullanam..:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Artık öyle..
E fiyatta uygun...
Çalışma başarılı...(görünüm açısından sadece tabiiki de )
:mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
yolda dökülürse de yenilerini yaptırman 50 kaada malolur en fazla. ha ayda 1 kere 50 kaat ayırman da gerekir ayrı konu :mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
çok kıskanç milletiz
kötüleyenler alman olsa alkışlarım ama tenezzüle gerek yok söylenenler karşısında zaman tüketmeye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst