Çinli Chopper'larda hangisini önerirsiniz?

Çinli Chopperlarda hangisini önerirsiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    94
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bisan 250 roadstar gerçekten harika bir makina...bizzat şahtit oldum inceledim...çift silindirli canavar neredeyse...ayağı yere basan ama BİSAN markasınada yakışmayan kalitede...sonrası regal raptor derim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondial kullanıcıları bence mondiale torpil geçiyo
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
V2 motor,dolayısıyla bisan veya keeway derim :cat:
 
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
281
keeway al bnce çünkü tam olarak çinli sayılmaz yani macar malı sadece çinde üretiliyo sağlam motor:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:32 PM ----------

bisanda aynen bnce bisanla keeway arasında oylama yap:mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
Regal Raptor yok bunların arasında bence ilk tercih olmalı..:cat: daha sonrasında ise kesinlikle keeway..
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kısıtlı motosiklet bilgimle dahi regal raptor derim.:wiinkk:
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
74
Regal Raptor kesinlikle almayın.Titreşimden aynadaki nesneleri göremeyebilirsiniz :)
keeway SS 250 ya da Bisan Roadster 250 ilk tercih olmalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway-regalraptor derim,
madem alacaksın güzel bişi olsun...!:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bisan 250 roadstar gerçekten harika bir makina...bizzat şahtit oldum inceledim...çift silindirli canavar neredeyse...ayağı yere basan ama BİSAN markasınada yakışmayan kalitede...sonrası regal raptor derim...
Roadstar böyle tehlikeli motordur.
bi Roadstar gördün,dilin damağın bir birine karışmış" şahtit olmuşsun":) :) :)

Bu yolları yapabilecek başka cruiser varsa gelsin sonraki rotamıza;

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/65112-en-kuzey-bati-trakyanin-issiz-yollarinda-424-km.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...alternatif-ucmakdere-cros-var-cruise-var.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...rnatif-ucmakdere-cros-var-cruise-var-2-a.html

http://www.motosiklet.net/forum/etk...es-motorcu-400-km-yol-alabildigine-keyif.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...ar-ile-istranca-ormanlarinda-foto-safari.html
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
66
Salcano ya kimse oy vermemiş.. çok mu kötü bu motor arkadaşlar?
bizim burda hergün görüyorum bir salcano 250, siyah görüntüsüyle çok hoş görünüyor, keeway olmazsa almayı düşündüm sırf görüntüsünü beğendiğim için. gerçi burda gördüğüm fotolarla dışarda gördüğüm salcano benzemiyor, bende anlayamadım, özel yapım gibi ince küçük görünüyor dışardaki alet..
ne dersiniz almayı düşünmeyecek kadar kötümüdür?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst