Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Salcano ya kimse oy vermemiş.. çok mu kötü bu motor arkadaşlar?
bizim burda hergün görüyorum bir salcano 250, siyah görüntüsüyle çok hoş görünüyor, keeway olmazsa almayı düşündüm sırf görüntüsünü beğendiğim için. gerçi burda gördüğüm fotolarla dışarda gördüğüm salcano benzemiyor, bende anlayamadım, özel yapım gibi ince küçük görünüyor dışardaki alet..
ne dersiniz almayı düşünmeyecek kadar kötümüdür?