Çingene ile Zeytin ve deniz

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
yine çok güzel bir yolculuk olmuş muhammet abi.resimler çok güzel.tekerin dert görmesin devamını bekleriz.:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Konuya girer girmez ilk fotoğrafta Paşa limanımızı ve teknemi görmekten memnun oldum, güzel gezi, paylaşım, teşekkürler. :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Konuya girer girmez ilk fotoğrafta Paşa limanımızı ve teknemi görmekten memnun oldum, güzel gezi, paylaşım, teşekkürler. :cat:
Kısmete bak işte :)
Sen oralı olduğuna göre resimler içinde merak ettiğim sorduğumda da cevap alamadığım bu ev hakkında bilgi verebilirmisin?
DSCN6071.jpg
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
2 kere yanından geçmişliğim var. Cehennem tepesi diye bildiğimiz Cunda'nın üst tarafındaki ev, o yoldan Parlementerler (!) sitesine, yalancı boğaza gidilir.

Hamamcının evi diye biliyorum, sahibi İst.Beyoğlu'daki meşhur bir hamamın sahibiymiş. Bir zamanlar kumarhane gibi çalıştırıyormuş. :wiinkk:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
çok güzel bir gezi olmuş sayenizde bizde sizinle gezdik. elinize, tekerinize sağlık.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
keyifli bir gezi ve harika fotoğraflar,ellerine sağlık.:cat::rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
acaba 2teker,motoron yada başka dergilerden burayı takip eden birileri yokmu?? burda iyi bir gezı muhabiri VARRRR:cat:
 

she

Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
58
Yapmış olduğunuz gezi ve yorumlar çok güzel . Yenilerini bekliyoruz
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
2 kere yanından geçmişliğim var. Cehennem tepesi diye bildiğimiz Cunda'nın üst tarafındaki ev, o yoldan Parlementerler (!) sitesine, yalancı boğaza gidilir.

Hamamcının evi diye biliyorum, sahibi İst.Beyoğlu'daki meşhur bir hamamın sahibiymiş. Bir zamanlar kumarhane gibi çalıştırıyormuş. :wiinkk:

güzelmiş hee hem poker hem hamam :) rest! azda sırtıma kese! :p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hamamcı içine hamam yaptı mı bilmiyorum. Ama yapmıştır küçük bir hamamcık herhalde. Türk hamamında poker oynamayı ise düşünmek bile istemiyorum. :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Hamamcı içine hamam yaptı mı bilmiyorum. Ama yapmıştır küçük bir hamamcık herhalde. Türk hamamında poker oynamayı ise düşünmek bile istemiyorum. :)

düşünsene, göbek taşı etrafında kelli felli kimi pala bıyıklı kimi fil gibi göbekli ve ensesi kalın abiler yayılmış hem meyve yiyip maden suyu içiyolar hemde pokerin dibine vuruyolar :mrgreen:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
31
Geziniz çok güzelmiş, fotoğrafını çektiğiniz yerler de öyle. Ama harika fotoğraflar şeklinde yalandan, ezberden yorum yapmayacağım. Mekanlar çok güzel ama fotoğraflar kötü. Belki ayarları yapamadınız, belki de makinanız pek iyi değil. Gittiğiniz bu güzel yerlerde biraz daha iyi bir makinayla çok iyi fotoğraflar çekebilirsiniz.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Geziniz çok güzelmiş, fotoğrafını çektiğiniz yerler de öyle. Ama harika fotoğraflar şeklinde yalandan, ezberden yorum yapmayacağım. Mekanlar çok güzel ama fotoğraflar kötü. Belki ayarları yapamadınız, belki de makinanız pek iyi değil. Gittiğiniz bu güzel yerlerde biraz daha iyi bir makinayla çok iyi fotoğraflar çekebilirsiniz.

Fotolar nikon s700 ile çekildi . Bazı resimlerdeki makinanın performansından bende memnun değilim. Sonuçta compart bir makinadan da daha fazlasını bekliyemeyiz. Ama sitede göründüğü kadar da kötü değiller 5 mgpix ayarıyla ile çekildiler. Photobucketin küçütlmesi ardından netlikleri kayboldu ilk fotolarda ki zeytin agacı yanındaki sinekler bende çok daha net görünüyor:)
Nikon D 300 ilede uzun zamanlı motosiklet seyahatlerine gitmiyorum , sende bilirsinki onun içinde (ekstra objektif ,lens, flash )motora ayrı bir çanta monte etmem gerrekecek.Ama senin göz zevkin için arabamla gittiğim bir gezide çektiğim zeytin agaçları fotolarından bazıların aşağıya koyuyorum:)

1207669557_6ca05d9732_o.jpg


1459761584_fd286a46c4_o.jpg


1560961799_faacfd51ff_o.jpg


172629617_d576c1d849_o.jpg


1829957872_cc2047a7b4_b.jpg


352396974_6b6f8f47fd_o.jpg


352396731_dc4b84b2ec_o.jpg


ZakynhosYunanistan2zeytinliyol.jpg



ZakynhosYunanistan24.jpg


ZakynhosYunanistan30.jpg


ZakynhosYunanistan3.jpg


ZakynhosYunanistan37.jpg


ZakynhosYunanistan36.jpg


ZakynhosYunanistan8.jpg


ZakynhosYunanistanzeytinagacnniinde.jpg


ZakynhosYunanistan5.jpg


ZakynhosYunanistan41.jpg


ZakynhosYunanistan7.jpg


ZakynhosYunanistan38.jpg


ZakynhosYunanistan26.jpg
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Mitolojik geziye gidiş yazısı gibi gezinde süper olmuş.:cat:

Canım papalina çekti şimdi.:p:) Paylaşım için teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekerine,yüreğine sağlık abi süper gezi olmuş:cat:daha resim varmı??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst