- Katılım
- 30 Tem 2005
- Mesajlar
- 359
çin malını bir kere kullanmayanlar önyargılı davranmasınlar bir kere deneyin ondan sonra görüşlerinizi belirtirsiniz,as150t ile 4,500 km yol yaptım ne kayış koparttı,nede yolda bıraktı sadece bakımlarını yaptırdım birde eksoz contası düştü oda 5 ytl,fakat servislerden memnun değilim.