çin Mi Paranizi çöpe Atmayin

Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
çin malını bir kere kullanmayanlar önyargılı davranmasınlar bir kere deneyin ondan sonra görüşlerinizi belirtirsiniz,as150t ile 4,500 km yol yaptım ne kayış koparttı,nede yolda bıraktı sadece bakımlarını yaptırdım birde eksoz contası düştü oda 5 ytl,fakat servislerden memnun değilim.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
hem ucuz hem kaliteli mal yoktur ne yazıkki :( :)

geçen yaz çin malı bi motorla ufak bi düşüş yaptım. düşüş hafif olmasına rağmen maşa boğazdan büküldü. arkadaşla söktük bide ne görelim 3 farklı sertlik derecesinde metali birbirine kaynaklamışlar. diş açılan kısmı sert dişler sıyırmasın diye alt tarafa doğru metal yumuşuyo iyice. gittik sanayii de yenisini yaptırdık şimdi eskisinden çok çok daha iyi. bu durum sonucunda ikinci el temiz bir japonu çine değişmem. kendi motorunun kendi teknisyeni olursan çin alınabilir bence...

biraz milliyetci olalım neden kanuni olmasın ki oda hemen hemen çinlilerle aynı fiyat???
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
bu çin malları dandik diyenler diğer motorlara acaba hiç bindilerdemi yorum yapıyorlar anlayamadım.kardeşim motorun çinlisi minlisi olmaz.motor yerliside arıza yapar yabancısıda yapar.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
97
Arkadaşlar bence çin malı deyip yere vurmayın... Arkadaşım haojin 125 kullanıyo sadece yağını deiştirdik ve granajlarını parlattık...Tabi bide benzin 6100 km oldu sadece lastikleri biraz eskidi 7000km gibi deiştirmeyi düşünüyo başka bi problem yok... Yani uzun lafın kısası büyüklerimizin dediği gibi kötü motor yoktur kötü MOTORCU VARDIR.....
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
16
amaaan yaw 1.6 passat fsi'a bineceğime dacia logan'a binerim ne var ki
hem ikiside aynı derecede sorun çıkarıyo!Bu tartışmaları bırakın artık arkadaşlar
önemli olan kimin neyi tecih ettiği değil ne amacla kullandığıdır!
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
valla okadar görüş varki kimi şans diyo kimi yok zaten neyse o diyo,kimi hep kötülüyo,kimi çok iyi diyo kararsız kaldım ne alacağımı
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçen sene mondial 65.000 adet motosiklet satmış.Bunların çoğunuda Ambalajında servise yollayıp orada ehil! ustalara toplattılar.İlk alan arkadaşların çoğu bu yapılan gayri ciddi iş yüzünden sıkıntı yaşadı.Bu sen hem mondial hemde asya yeni montaj hattı kurdu ve daha ciddi iş yapmaya başladılar.Benim kanaatim bundan sonra bu makineler daha az sorun çıkarır.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
heveslee' Alıntı:
valla okadar görüş varki kimi şans diyo kimi yok zaten neyse o diyo,kimi hep kötülüyo,kimi çok iyi diyo kararsız kaldım ne alacağımı

bir çin malı kullanıcısı olarak :

paran varsa çin malı alma
temiz 2.el bulursajapon al ama modeli yüksek olsun daha çok başın ağrımasın

fakat benim gibi paran çok sınırlıysa alacağın zaman için mecbur alacaksın zaten. paran varsa japon al yoksa çin mecburen. sorulmaz bile.

tamam çin mallarını kullanıyoruz şimdilik birşey yok ama japonlarla arada çok kalite farkı var yine de.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
desertnight' Alıntı:
kötü Motor Yoktur Kötü Motorcu Vardir
Abi nasıl oluyor da kötü motor olmuyor ya,topcase i 2 dolara mal olan bir motor iyi motor mudur sence?O motoru kullanırsan kötü motorcu olursun ama:wiinkk:Alette birçok fabrikasyon hata var onun için rodajda normal kullansan bile problem çıkartıyor bence Kötü motorda vardır Kötü motorcu da vardır:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst