- Katılım
- 30 Tem 2007
- Mesajlar
- 108
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çinliye iyi demek benim ki iyi tümünden banane demek gibi bişeydir
aksini iddaa eden gitsin tamircilere baksın
tamirci çin malını tamir ediyo ancak honda ya biniyo
amacım kimsenin malımı kötülemek deyil yanlış anlaşılmasın ama avrupaya vespayı mespayı yapan çinli burayada kaliteli motor sürsün
vergisiyle 500dolar olan çin motorunu 2000ytl ye alıcağıma giderim 500ytl daha koyarım tayvan veya japon alırım
olmaaaaaaaaaaaaaaz niye çünkü çinlinin albenisi var kooooooooooooccaman motor hatta maksi maksi çantasıda var telefon çalıyo göstergeside
bana kızan kızsın çünkü ben bikere aldım 1sene kullandım 12000km gö züm gi bi de baktım genede 3kere motor indi egsoz patladı vs vs vs vsvsvsvsvsvs 1300 ytl masraf yaptım onuniçin kimse bana kızmasın herkez gitsin tamircilere baksın
bizim insanlarımızada kimse dandik mal yapmasın vede satmasın...............
aksini iddaa eden gitsin tamircilere baksın
tamirci çin malını tamir ediyo ancak honda ya biniyo
amacım kimsenin malımı kötülemek deyil yanlış anlaşılmasın ama avrupaya vespayı mespayı yapan çinli burayada kaliteli motor sürsün
vergisiyle 500dolar olan çin motorunu 2000ytl ye alıcağıma giderim 500ytl daha koyarım tayvan veya japon alırım
olmaaaaaaaaaaaaaaz niye çünkü çinlinin albenisi var kooooooooooooccaman motor hatta maksi maksi çantasıda var telefon çalıyo göstergeside
bana kızan kızsın çünkü ben bikere aldım 1sene kullandım 12000km gö züm gi bi de baktım genede 3kere motor indi egsoz patladı vs vs vs vsvsvsvsvsvs 1300 ytl masraf yaptım onuniçin kimse bana kızmasın herkez gitsin tamircilere baksın
bizim insanlarımızada kimse dandik mal yapmasın vede satmasın...............