Arkadaşlar o-ring uzun süre dayanmaz bencede. Bu yöntem çok mantıklı. Ama standart o-ring yerine oraya konulabilecek daha sağlam, ısıya ve mekanik zorlanmaya daha çok dayanan başka bir malzeme varmıdır tavsiye edebileceğiniz? Teflonu okudum bir önceki sayfada. Onun dayanımı nedir acaba? Mesela 5000km. de bir olmasında daha sağlam bir malzemeyle 10-15.000km.de bir yenilensin o zaman pek mantıksız bi çözüm olmazki. Başlangıç motoru olarak seçtiğimiz bu motorları kullanım süremiz nedir ki zaten. İstisnalar olabilir ama Honda da alsak mutlaka şu 150li liği satayımda bi 650lik alayım diye düşünicez birgün mutlaka. Öyleyse bu tip çözümleri biraz daha geliştirerek idare edebiliriz. Ön dişlide değiştirilirek idare edilebilir. Benim ramzeyde E5'e çıkıp 80-90km.ye çıkınca sadece ayak bileklerim çok vibrasyona maruz kalıyo. Gidonda çok az vibrasyon var. Kışın eldiven takınca onun da etkisi azalacak. Artçılardan da pek bi şikayet yok. Belki sadece benim peglere bişi uygulama yoluna giderim bende.