- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
- Konu Yazar
- #1
olmadım
sabah işe gelirken yeni motorumla keyif yaparken keyfim kaçtı bir an neden?? teklemeye başladı hasss... benzin bitti biraz öyle debriyaja basmadan gitti ve tam iş yerimin bahçesine kadar gitti indim ve 5 de gelcek servislere rica edip 2 lt benzin almasını istedim sağolsunlar kırmadılar beni 5 oldu saat benzini koydum kontağı açtım motorun çevresinde 5-10 işçi arkadaş meraklı gözlerle motorun sesini dinlemek istiyorlar ve o an karizma yerlerde tık yok motorda lambalar yanıyor korna çalıyor sinyaller çok canlı şekilde yanıyor ama marş basmıyor düğme boştaymış gibi hiç bir hareketlenme yok tamirci arkadaşlar aradım bilenlere sordum cevap aynı marş motoru
ale: morel sıfır 2 gün olmuş alalı marş motoru yanıyor vurdurarak çalıştırmaya çalışıyorum yok yine çalışmıyor vitesi boşa aldım marşa bastım oda ne :sunny: çalıştı aman Allahım çalıştı :queen: Çin malı diye küçümsediğiniz motorda bile bu teknoloji varken söyleyin bana bindiğiniz japon malları motorların hangisinde var 