Çin malı değilmi aldım pişman

Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
olmadım :) sabah işe gelirken yeni motorumla keyif yaparken keyfim kaçtı bir an neden?? teklemeye başladı hasss... benzin bitti biraz öyle debriyaja basmadan gitti ve tam iş yerimin bahçesine kadar gitti indim ve 5 de gelcek servislere rica edip 2 lt benzin almasını istedim sağolsunlar kırmadılar beni 5 oldu saat benzini koydum kontağı açtım motorun çevresinde 5-10 işçi arkadaş meraklı gözlerle motorun sesini dinlemek istiyorlar ve o an karizma yerlerde tık yok motorda lambalar yanıyor korna çalıyor sinyaller çok canlı şekilde yanıyor ama marş basmıyor düğme boştaymış gibi hiç bir hareketlenme yok tamirci arkadaşlar aradım bilenlere sordum cevap aynı marş motoru :pale: morel sıfır 2 gün olmuş alalı marş motoru yanıyor vurdurarak çalıştırmaya çalışıyorum yok yine çalışmıyor vitesi boşa aldım marşa bastım oda ne :sunny: çalıştı aman Allahım çalıştı :queen: Çin malı diye küçümsediğiniz motorda bile bu teknoloji varken söyleyin bana bindiğiniz japon malları motorların hangisinde var :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
benim ikisinde de var...
boşta değilse....
yan ayaklık açıksa .....
debriyaja basmıyorsan....
ehliyetin kaskın yoksa...
seni sevmediyse ölsen çalıştıramazsın....:pl:
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
benim ikisinde de var...
boşta değilse....
yan ayaklık açıksa .....
debriyaja basmıyorsan....
ehliyetin kaskın yoksa...
seni sevmediyse ölsen çalıştıramazsın....:pl:
:mrgreen:yan ayak açıkken kıy kıy yapıyor ama çalışmıyor vitesteyken hiç tepkime yok kıy kıy da yok :p

ayrca doğum günün kutlu olsun rabbim nice mutlu yıllar nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
topraam be bende dedim saatın sibief i :) olacağı odur demiştim tam :) mondial hs yide ben çalıştıramamıştım..frene basmak gerekmiş :):):) aldığım adamı aradım sordum, dedim böyle böyle çalışmıyor..bas bakım sesi bir dinliyeyim dedi.bastım.bak çalışmıyor dedim.tabi çalışmaz frene basmıyorsun dedi :) telefon diğer elimde ya akıllı ayaklarına yatıyor:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
''91 Model'' külüstür transalpimda vardi o teknoloji.
Vitesi boşa almadan motor çalışmazdı.
Aynı şekilde yan ayaklık açıkkende çalışmazdı.

Yani senin o motorundaki teknoloji japon motorlarinda teee 20 yıl önce vardı.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Hemen hepsinde zaten var.

Peki hangi çinli motorda kontağı kapatıp bir kademe daha kilitlemeden sonra çevirip parkları yanık bırakabilmek var ? (merakımdan soruyorum)...
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
Kubalarda 5 den boşa atılabiliyor. Çînli yapıyor yahu :). Çekik gözlü pıtırcıklar :cherry:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
O tamirci arkadaşı bir daha arama ...
Ayak müşürüde o kadar abartılacak bir teknoloji olmasa gerek.

O an ki Ruh halini anlayabiliyorum :) Sevindim motorunda bir şey çıkmamasına..

Güle güle kullan..
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
Hemen hepsinde zaten var.

Peki hangi çinli motorda kontağı kapatıp bir kademe daha kilitlemeden sonra çevirip parkları yanık bırakabilmek var ? (merakımdan soruyorum)...

Bisan Lifan Roadstar da var :)

@_SpartacuS_
olay ayak müşüründe değil vitesteyken debriyaja bastığın halde marşa basmamasında :)

@Garip1701
:mrgreen: scooterlarda var o fazla gazı açıp fırlamasın diye neyse uyandık artık :)
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
182
çin malı asyadan ındım 1 aydır cbf 150 bınıyorum kendı kendıme dedımkı motora daha yenı bınmısım bır arkadasımın lafı gelıyor aklıma abı cın malı her an saka yapabılır ama senın gulmeye vaktın bıle olmaz
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
pişman değilsin yanı oh ne guzel işte keyfını sur
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
crusier motora binmeyi herkeze tavssiye ederim egzozu boşaltmadım ellemeyeceğimde orjinal fabrika çıktığı gibi o sesi bile tatmin ediyor luk luk luk luk hasta oldumm bu sese yaaaaaaaaa :) pişman olmadım mutluyum motorumla
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
193
iyiymiş geçen abimizin biri 6 serisi bi bmw almıştı anahtarı ver bi tur atıyım dedim anahtarı aldım arabanın başına gittim kapıları açtım direksiyona oturdum anahtarı uzattım one delik yok anahtarı sokacak delik yok ara ara yok sonra start düğmesi gözüme çarptı bastım çalıştı sonra kendime çok güldüm.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
146
125 KT'LERDE kontak 3 kademe . . .
motor çalışmazkende sadece parkları yakabiliyorsun . . .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst