Arkadaş,
Kendine münhasır bir fotodan genellemeler yaparak bence biraz hata yapmışsın. Ben de bu hallerde ne Marka Motorlar gördüm bir bilsen. Ben ki, Çin Motoru diye tabir ettiğimiz motorlara en karşı olanlardan biri olarak bu resimli topiğinize pek katılamıyorum. Bazı kardeşlerimiz de ''Ben Çin malı ile şu kadar km SORUNSUZ yaptım....'' falan gibi birşeyler yazmışlar. Öncelikle bizim MT forumlarında, açık, dürüst ve katılımcılara yararlı olmak üzere bir şeyler yazılamalıdır bence:cat: Forumlarımıza katılım yapabilecek ve motor konusunda hiçbirşey bilmediği halde, motor satıcısı tarafından neredeyse ikna edilmiş (kandırılmış???) ve yarın gidip o motoru alacak ve 2 gün sonra satıcı firma tarafından bir daha muhattap alınmayacak, ÇİN mağduru adayı olan kardeşlerimize de örnek olmalıyız. (Çok politik ve alttan alan bir cümle kurmaya çalıştım ama, Çin motoru sahibiyim ve ....km dir hiiiiçç proplemim olmadı diyen arkadaşların samimi olmadığını düşünüyorum

ale: Özür dilemeye hazırım)
Arkadaş,
samimi düşüncemi belirteyim, Çin Motoru denen ve günümüzde piyasaya sunulmuş motorlara güvenmiyorum, yolda giderken tam ortadan kırılmalarına dahi şahidim. Elbette hepsi için değil ama, Kontrolsüz, standart dışı, ya da bizim bildiğimiz standartların dışında üretilmiş, X firmanın ısmarlaması ile bir de tam motor-kayış kapağına ZART_ZURT markası basılmış motorlar beni korkutuyor. Genç arkadaşlarımıza, kanmayın, almayın, derdini çekmeyin derim
