çin faciası

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Bende çinli kullanıyorum sorunsuz ve mutluyum.Biraz sert olcak ama size ne benim motorumdan çin malı bir sorun mu var yamaha ybr nerede üretiliyor???:pr:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
boş konuşmalar bunlar. regalimi 11000 de sattım sattığımda saat gibiydi ama sonra satın alan arkadaş 135 bastı ve sonrasında yolda durup dururken gaz kesmeye başladı. sahip olduğun şeyleri nasıl kullandığın la alakalı o kadar çinli minli ama ben o regalle karadenzi adanadan yaylarına gittim geldim. bir kerede en ufak bile bir sorunçıkarmadı ama ne yaptım 2000 km de yağını değiştirdim. her 500 km de zincirini yağladım yani iyi baktım. beni bırak mondial ile Ümmet Perkitan bu ülkede geçmedik karayolu bırakmadı. küçücük bir scooter ile türkiyeyi dolaştı adam. ona ne demeli.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bu muhabbetin sonu bir türlü gelmiyor, hala iyi motor, kötü motor / iyi motorcu , kötü motorcu kavramlarını doğru yerde kullanamiyoruz ! Bu motor galeriden alındığında bu vaziyettemiydi zaten kullanıcının hic bi sucu yok !! Sabır..
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar herkes çin malının nasıl olduğunu biliyor alanlar utansın yanni..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

Kendine münhasır bir fotodan genellemeler yaparak bence biraz hata yapmışsın. Ben de bu hallerde ne Marka Motorlar gördüm bir bilsen. Ben ki, Çin Motoru diye tabir ettiğimiz motorlara en karşı olanlardan biri olarak bu resimli topiğinize pek katılamıyorum. Bazı kardeşlerimiz de ''Ben Çin malı ile şu kadar km SORUNSUZ yaptım....'' falan gibi birşeyler yazmışlar. Öncelikle bizim MT forumlarında, açık, dürüst ve katılımcılara yararlı olmak üzere bir şeyler yazılamalıdır bence:cat: Forumlarımıza katılım yapabilecek ve motor konusunda hiçbirşey bilmediği halde, motor satıcısı tarafından neredeyse ikna edilmiş (kandırılmış???) ve yarın gidip o motoru alacak ve 2 gün sonra satıcı firma tarafından bir daha muhattap alınmayacak, ÇİN mağduru adayı olan kardeşlerimize de örnek olmalıyız. (Çok politik ve alttan alan bir cümle kurmaya çalıştım ama, Çin motoru sahibiyim ve ....km dir hiiiiçç proplemim olmadı diyen arkadaşların samimi olmadığını düşünüyorum:pale: Özür dilemeye hazırım)

Arkadaş,
samimi düşüncemi belirteyim, Çin Motoru denen ve günümüzde piyasaya sunulmuş motorlara güvenmiyorum, yolda giderken tam ortadan kırılmalarına dahi şahidim. Elbette hepsi için değil ama, Kontrolsüz, standart dışı, ya da bizim bildiğimiz standartların dışında üretilmiş, X firmanın ısmarlaması ile bir de tam motor-kayış kapağına ZART_ZURT markası basılmış motorlar beni korkutuyor. Genç arkadaşlarımıza, kanmayın, almayın, derdini çekmeyin derim:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Buna binen insanmı diye sorarlar.... Birde para kazanıyor sanırım..Ekmek teknesi.... :pr::pr::pr: Özel hayatındaki herşeye böyle bakıyorsa değil çinli japondan da geç harley versen daha beter olur....

Boşu boşuna çinlilere çamur atmayalım..... :pr::pr: Önce kendimize bakalım... :cat:

arkadaşlar herkes çin malının nasıl olduğunu biliyor alanlar utansın yanni..

Sen daha ybr nin hayaliyle yaşarken çinli minli biniyor herkes.... :cat::cat::cat:
Bende de var çinli.... Sırf sen dedin diye utanmam kardeşim...Yazılarına dikkat et.... :cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
48
çin miş çin olunca ne oluo hayvan gibi kullanmasan hiç bi sorun olmaz...:cat:eek: kullanan adama japonda versen daha beter etmeesse gel yanımaaa !!!!!:pr:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
Bu topiğin başlığı "Motorunu Böyle Kullananlar da Var" vb. olsaydı hiç kimsenin bir itirazı olmazdı. Ama fotoğraftan sahibinin kötü kullamasından o hale geldiği belli olan bir motoru "Çin Faciası" başlığıyla vermek doğal olarak tepkilere yol açmış.
Çinli motorları değerlendirmek farklı bir konu, ama o konuda da sadece siyah ve beyaz renkleri gören çok sayıda kişi olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
Çin mallarını bende sevmiyorum ama herkes japon italyan vs alamıyor tabi mecburiyetten alınıyor yani ben mobylette kullanıyorum daha hiç arıza yapmadı geçen bakıma götürdüm servisteyken biri geldi plakayı taktığı plastik bi parça arıyormuş adam baya aradaım dedi ufak bi parça 75 ytl ye maal oldu adama adam kendi kendine kızıyordu sonra benim motora baktı bu senin mi dedi evet dedim keşke çin mallarının al benisine kapılmayıp bunlardan alsaydım bıktım bu motordan dedi sürekli yolda kalıyormuş :) bi söz var ucuza para verecek kadar zengin değilim diye ama parasızlık yüzünden oluyor bunlar hep

Bende çinli kullanıyorum sorunsuz ve mutluyum.Biraz sert olcak ama size ne benim motorumdan çin malı bir sorun mu var yamaha ybr nerede üretiliyor???:pr:

sanırım haklısın bende duymuştum 250 cc ve altı motorların çinde üretildiğini mantıklı ama doğru mu bilmiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
ben bu motoru kullanan kişi ye yüzlerce kere dedim alma sen ayısın bu motor seni kaldırmaz diye ne yazık ki bir tane daha aldı yine çinli
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
O grenajlar endi kendine kırıldı dimi,hatta üzerine çekilen bantlarda kendi kendine yapıştı...:pr:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
çin motorsikleti sorunsuz ben mutluyum diyene sadece gülüyorum yalan ufak atta civciler yesin
he alamıyabilirsin kaliteli bir motor diyecegim ama 3300 ytl ye çin malı 250 lik alacagına 125 lik kaliteli alabilirsin birde çin malını övenler ve savunan lara motorsiklet namına hiç bir şey bilmediginden tartışmaya gerek bile duymuyor ve tebessüm ediyorum
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
bu tür başlıklar daha önce 50 yada 100 kere açıkdı.::rantinp:::rantinp:::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
çin motorsikleti sorunsuz ben mutluyum diyene sadece gülüyorum yalan ufak atta civciler yesin
he alamıyabilirsin kaliteli bir motor diyecegim ama 3300 ytl ye çin malı 250 lik alacagına 125 lik kaliteli alabilirsin birde çin malını övenler ve savunan lara motorsiklet namına hiç bir şey bilmediginden tartışmaya gerek bile duymuyor ve tebessüm ediyorum

Ooops...Hakaret boyutuna ulaşmış bulunuyor uslubun....

Ben de savunuyorum... Bende sahibim...:cat: Hiç bişey bilmiyorum öyle mi?... :silent::silent::bounce::bounce::bounce:

Bana 3300 ytl ye kaliteli japon 125 lik alsana...Hadi... :wiinkk::wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar herkes çin malının nasıl olduğunu biliyor alanlar utansın yanni..

Çin malı alanlar niye utansın?
Kimin bacısına,anasına avradına goz dikti de utansınlar?.
Adamın parası neye yeterse gonlu neyi cekerse onu alır.
Asıl utanması gereken insanları motoruna gore sınıflandıranlar,aşagılayanlar ve hayatından motor cıkarıldıgında tezek kadar anlamı olmayan adamlardır.Onlar kendilerini bilmez.biz biliriz:)


çin motorsikleti sorunsuz ben mutluyum diyene sadece gülüyorum yalan ufak atta civciler yesin
he alamıyabilirsin kaliteli bir motor diyecegim ama 3300 ytl ye çin malı 250 lik alacagına 125 lik kaliteli alabilirsin birde çin malını övenler ve savunan lara motorsiklet namına hiç bir şey bilmediginden tartışmaya gerek bile duymuyor ve tebessüm ediyorum

Engin bilgi ve deneyime sapka cıkarılır
Bir daha sana sorsunlar.ayıp etmesinler:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst