Çin Chopper...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



birazdan bu resimdeki motoru almak için bakmaya sürmeye gidicem nelere dikkat etmem lazım.. çin çapırı fakat bir çin scooterı kullanıyorum gayet memnunum ve bütçeme uygun bunun bana sorun çıkaracağını sanmıyorum görüntüsü hoş boyuma kg ma uygun nelerine bakmam lazım motorun?

markası XGJAO 200-8 yağ pompalı hava soğutmalı ve ilk vitesli motorum olucak vites göstergesi var fakat sadece N i gösteriyor nasıl alışırım alışıcam motora biraz karmaşık iş ama :p

önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet motoru gittim ilk bindim çalıştırdım bire taktım kaldırırken stop ettirdim ondan sonra 2.denememde stop ettirmeden kaldırdım sorun yoktu gayet güzel keyifli birşey tek sorun arka fren ayağımın biraz üstü ve ilerisinde kalıyor fakat hızlı zevkli rahat güzel bir motordu ilk vitesli motora binişimdi bugün yarın alıcam inş maaşı bekliyoz xD
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
çinli alacaksan markası en bilndik ve sana parça sıkıntısı yaşatmayacak motorlardan birini almalısın. Bu markayı biliyorum ama sahibinden.com a baktığımda en az bir iki sayfa ilan dolu olması gerekmez mi? Ben 3 4 tane görebildim. Demek ki o kadar yaygın değil. Parçalarını nerden temin etceksin araştırdın mı? Bence bir kez daha düşün. Bak diğerleri gibi japon önermiyorum , eğer çin alacaksan markası bilinen ve parça sıkıntısı yaşatmayan motorlara bak diyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Alma bunu arkadaşım, hatta ilk motorunsa bence cruiser alma. Ama bu modellere hastaysan birşey diyemem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlla Çinli cruiser alacaksan Bisan Lifan Roadstar ya da Regal Raptor alabilirsin.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Alma bunu arkadaşım, hatta ilk motorunsa bence cruiser alma. Ama bu modellere hastaysan birşey diyemem.

birazdan bu resimdeki motoru almak için bakmaya sürmeye gidicem nelere dikkat etmem lazım.. çin çapırı fakat bir çin scooterı kullanıyorum gayet memnunum ve bütçeme uygun bunun bana sorun çıkaracağını sanmıyorum görüntüsü hoş boyuma kg ma uygun nelerine bakmam lazım motorun?

markası XGJAO 200-8 yağ pompalı hava soğutmalı ve ilk vitesli motorum olucak vites göstergesi var fakat sadece N i gösteriyor nasıl alışırım alışıcam motora biraz karmaşık iş ama

önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir şimdiden teşekkürler

Resime bakarak yorum yapmayın , bakın özelliklede belirtmiş arkadaş şuan scooter kullanıyorum diye gözlerinizle okuyun gözlerinizle.:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
178
ben keeway al derim.25000 km yaptım 3 ayda tık demedi motor.bilen bilir zaten.başkada çinli bakma.zaten kalitesi fiyatındanda belli oluo ucuz grup motorlar içerisinde en pahalı olanı keeway.çünkü parçaları macar patentli olup çinde üretilen bir motor.zaten macar şirketi.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben Çin motoru alma demiyorum arkadaşa. Alsın almasına da bilinen bir marka alsın. Bunun adını bile okuyamıyorsun.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Ben Çin motoru alma demiyorum arkadaşa. Alsın almasına da bilinen bir marka alsın. Bunun adını bile okuyamıyorsun.

Anlamamakta ısrar ediyorsunuz halbuki kırmızıyla belirtmiştim konu açan arkadaşımın ilk motoru değil bunuda yazmış, siz hala ilk motorunsa alma vs diyorsunuz :cat:
 
Katılım
4 Ara 2009
Mesajlar
60
fiyatıda önemli bunun kaç km de falan ama arkadaşların dediği gibi bilindik bi marka alırsan parça sorunu yaşamazsın satarken başında arımaz..mesela mondial,kanuni,ramzey,keeway az daha pahallıdır ama parçasını bulursungörüntü olarak hoşuma gitmesi lazım diyosan bence jinlun çin shopperleri arasında en güzel gözükeni parça sıkıntısı var ama çin malı motorların biçok parçası birbirine uyuyo zaten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motoru aldım . :D bendeki mondial 125 mt scooterı verdim üstüne 700 TL ye anlaştık haftaiçi üstüme aldıım zaman motorla fotolar çekilicem o zaman görürsünüz alışmam uzun olcağını sanmıyorum tipide süper/14.500 kmde 2008 Model
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolasın .. parça sıkıntısı çekeceğimi sanmıyorum ve motorcu 10.000 km garanti verdi motosiklet tamircisinden aldım kazadan hariç bir sorun çıkartırsa beleşe yaptırıcam zaten 10.000 yapamam bile çok zor gözüküyor 5 ayda scooterımla 1.500 km anca yapabildim çok gezen biri değilim ama YAZIN herşey değişebilir :D
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
cruiser bence başlangıc olarak en ideal motorlardan birisi diyebilirim. Eğer öyle bir garanti vermişlerse sana o zaman problem yok demektir :) Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin kardeş.
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
ne olduğu belirsiz şeylerle uğraşma gerçi regal de övülesi değil ama genede iyidir
regal raptor derim
:cat:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Adam motoru almış gelmiş.Hayırlı olsun demek varken neden hemen eleştriye geçiyosunuz anlamıyorum :silent: Parası olsa regal almaz mıydı sence???? Oturduğunuz yerden konuşmak ne kadar kolayınıza geliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüm yorum atan lara iyi yada kötü çok teşekkürler sağolasın valla imkanım olsa bizde yamaha honda çekmeyi biliriz ama bunada şükür be
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
arkadaşlar koyuyu hortlatacagım belki ama bir konuda yardım istiyorum
keeway 150 super light
çelik crown 150
ve bu motor arasındakı farklar nedır yazma sansınız varmı
sadece isimlerimi değişik ???? bır kontrol edın sonra devam edelım
çin li motorlar aynı fabrıkada üretilip demonte olarak satıldıgı için getiren firmalar isim değişikligi yapıyor olabilirler mi ???
bu motorların genel parçaları birbirine uymuyormu ???
yardımlarınız için tşk ederimmmm !...


bu arada hayırlı olsun arkadaşım
kazasız sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst