Çin Chopper...

Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Genel parçalar derken ne demek istediğini anlayamadım? Parçalarda boyut kavramı olmayabilir. Mesela mct ve qm250 dişlileri farklı ama qm250 nin dişlisi mctye uyuyor. Onun gibi mi demek istiyorsun?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
oguzhan kesınlıkle o şekilde idi sorumm dişlileri sekmanları falan filan koltuk lamba sormuyorum
yanlız benım saydıgım markalara bakarsan daha rahat anlarsın görüntü anı cunku
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
evet _oXXo_ dediğin markaları inceledim. Hemen hemen aynıdır ama sorun cıkarabilir nedeni ise 150 cc olmaslı .. Tam bilmiyorum ama 150 liklerde sorun cıkar gibime geliyor.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
oguzhan6161 tşk ediyorum
şimdi gelelim asıl konumuza
arkadaşlar çin motoru alacak arkadaşlara o markayı alma bu markayı al diyenler özellikle :
çinden cıkan motorlar %80 aynı fabrika ürünüdür ve parçaları birbirinin yerini tutar adı ali olmuş yada veli olmuş pek bişey değiştirmez. yorum yaparken ona dikket edin lütfen. birde şu onu alma üstüne şu kadar daha koy japon al olayı var. üstüne o kadar daha koya bilse zaten soran arkadaş japon alır gerçekten motor sürmeyi seven ve çin malı motor alan arkadaşlar maddi imkansızlıkdan dolayı ve motordan uzak kalmamak adına bu motorları alıyorlar . olaya birde bu taraftan bakınız.

kazasız sürüşler !...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oguzhan6161 tşk ediyorum
şimdi gelelim asıl konumuza
arkadaşlar çin motoru alacak arkadaşlara o markayı alma bu markayı al diyenler özellikle :
çinden cıkan motorlar %80 aynı fabrika ürünüdür ve parçaları birbirinin yerini tutar adı ali olmuş yada veli olmuş pek bişey değiştirmez. yorum yaparken ona dikket edin lütfen. birde şu onu alma üstüne şu kadar daha koy japon al olayı var. üstüne o kadar daha koya bilse zaten soran arkadaş japon alır gerçekten motor sürmeyi seven ve çin malı motor alan arkadaşlar maddi imkansızlıkdan dolayı ve motordan uzak kalmamak adına bu motorları alıyorlar . olaya birde bu taraftan bakınız.

kazasız sürüşler !...

eyv sağolasın iyi bir açıklama yaptın...birazda çin motoru tercihim acemiyiz bunda kaba kaba öğrenelim vitesli kullanmayı sonraki hedefim 0 japon almak inş..
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
oguzhan6161 tşk ediyorum
şimdi gelelim asıl konumuza
arkadaşlar çin motoru alacak arkadaşlara o markayı alma bu markayı al diyenler özellikle :
çinden cıkan motorlar %80 aynı fabrika ürünüdür ve parçaları birbirinin yerini tutar adı ali olmuş yada veli olmuş pek bişey değiştirmez. yorum yaparken ona dikket edin lütfen. birde şu onu alma üstüne şu kadar daha koy japon al olayı var. üstüne o kadar daha koya bilse zaten soran arkadaş japon alır gerçekten motor sürmeyi seven ve çin malı motor alan arkadaşlar maddi imkansızlıkdan dolayı ve motordan uzak kalmamak adına bu motorları alıyorlar . olaya birde bu taraftan bakınız.

kazasız sürüşler !...


:rendeer: :rendeer: çok güzel açıklamışsın tebrik ederim oxxo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya motorda vitesi arttırmayı beceremiyorum elimi bi anda çekiyorum debriyajdan tak boğulup kalıyor motor :S


salı akşamıda inşaallah üzerindeyken fotolar çekip ekliycem eve gittiğim zaman ..
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
50
hayirli olsun arkadasim
vites gecislerine, ve frene alismadan trafige cikmamani tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayağ bir titreşim var motorda ya :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst