Çiftlik Bankın Patlaması..

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Linke tıklıyoruz, bir açıklama geliyor. Açıklama da son derece profesyonellikten uzak. Bir şey yerine bişi, 2 satır devam eden cümleler silsilesi arasında tek bir noktalama işareti olmaması, vs.
 

**

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
82
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
“Biz, hür insanlar olarak, özgürce karar verdik ki biz bir tür gerçek-ötesi dünyada yaşamak istiyoruz”
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yalnız millet işin suyunu çıkarmaya başladı. bir haftadır dönen geyiğin biri bin para. yeter artık deyip dalgayı sonlandırmak lazım. işi tadında bırakalım. bırakalım insanlar acısını yaşasın.
 

**

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
82
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Mehmet Aydın’ın piyasaya sürdüğü çekler karşılıksız çıkıyor. Aydın ürün tedarik ettiği firmalara aldığı mal karşılığında binlerce lira değerinde çek vererek ödeme yapmış. Firmalar da bu çekleri almış. Elinde Mehmet Aydın’a ait çeki olan kişiler parasını tahsil edemiyor."
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100

Paraları çiğnediği gibi, çimenleri de eziyor hayvan. Almış bir araba, nasıl kullanacağını bile bilmiyor.
Ye koçum ye. Hakkındır. Bizim millet akıllanmayacak.

Geçen istanbulda dava açılmış, haberlerde vardı. Adamlar çiftlikbank'tan paranızı alacağız diye, kişi başı 500-1000 tl toplamışlar. Adamlar kayıp.
Garip ya, hakikaten garip.
Zaytung'un başlığı çok manidar. Çok ta yerinde bir başlık bence.
EGM, Dolandırılabilecek Kadar Birikimi Olan Son 70 Bin Kişinin de Paralarını Çiftlik Bank'a Kaptırmasının Ardından Dolandırıcılık Şubesini Kapatma Kararı Aldı
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Paraları çiğnediği gibi, çimenleri de eziyor hayvan. Almış bir araba, nasıl kullanacağını bile bilmiyor.
Ye koçum ye. Hakkındır. Bizim millet akıllanmayacak.

Geçen istanbulda dava açılmış, haberlerde vardı. Adamlar çiftlikbank'tan paranızı alacağız diye, kişi başı 500-1000 tl toplamışlar. Adamlar kayıp.
Garip ya, hakikaten garip.
Zaytung'un başlığı çok manidar. Çok ta yerinde bir başlık bence.

Milleti çiğnedi çimenleri çiğnemiş çok mu.. :mrgreen:
 

**

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
82
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Anadolu Farm olarak bildiğiniz uygulamanın 200 Milyon TL vurgun yaptığı söyleniyor. Merkezi Kayseri olan firmanın, yaklaşık olarak 50.000‘e yakın kullanıcısı bulunuyor"
 
Katılım
17 Şub 2018
Mesajlar
4
Adam Urugayda ferrariler ile geziyoe Urugay basınında bile geniş yankı bulmuş millet halen saadet zinciri gibi dolandırılma hikayelerine doymuyor.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Şu muhafazakar kesim ne zaman insan gibi davrancak?Her toplu dolandırıcılık vakası aynı.Allah,Osmanlı,Millet.Yarın yine bişi çıksa yine aynı adamlar dolandırılacak %100 eminim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu muhafazakar kesim ne zaman insan gibi davrancak?Her toplu dolandırıcılık vakası aynı.Allah,Osmanlı,Millet.Yarın yine bişi çıksa yine aynı adamlar dolandırılacak %100 eminim.

Aslinda dolandirici kesimi acaip progresiftir. Ne is yapacaksa onu pazarlar. Demek din ve milliyetcilik prim yapiyor ki onu pazarliyorlar. Aslinda kararinda verilen milliyetciligi hepimiz yeriz. Ilkokuldan liseye kadar az sartlandirilmadik.

Genis bir kesim tarafindan kabul gormus herhangi bir din, siyasi parti, sivil toplum kurulusu'nun organize sekilde dolandiriciliga karismasi cok mumkun degil. Sonucta dolandiriciligi kimse tasvip etmez. Diyecegim o ki dolandiricilarin dini, siyasi gorusu, prensibi falan olmaz. Dolandiricilar, bunlarin hepsini sahsi cikari icin pazarlar. KFC'nin tavugu oldurup, yolup, kesip, pisirip sattigi gibi...

Edit. Son paragrafin ilk cumlesini tekrar okudum... Sanki Turkiye gercekligi ile uyusmuyor mu ne? Arada kaldim bak simdi... Yoksa dolandiricalari seviyoz mu ki biz? Ya da cok mu aptaliz? Ya da tutucu? Cahil? Kor? Bir seyler bayagi bi yanlis ama ne bilmiyorum galiba.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Ben de dolandırıcı olacam lan. CFD sine de Isı yayılımına da profesörlüğüne de lanet olsun...
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
"Faiz haram ve günahtır" Türkiyedeki dolandırıcıların mütedeyyinleri avladıkları yer burası bence.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Atatürk'ün yanıldığı tek konu ; "Türk milleti zekidir."
Türk milletinde gerçekten çok zeki bireyler var.Ama ciddi bir çoğunluk gerçekten zeka ve düşünme ile ilgili ciddi sorunları var.Gerçi çalıyor ama çalışıyor diye olmadık şeyleri savunabilen bir milletten pek bir şey beklememek lazım.
Din,Allah,peygamber,vatan,millet,Fatih Sultan Mehmet kelimelerini doğru yerlerde ve doğru ses tonu ile kullanırsanız bu milleti istediğiniz kıvama getirebilirsiniz.

Bunun yanında bu anahtar kelimeleri kullanmadan sadece kısa yoldan zengin olma vaatleri de milleti kolayca kandırabilirsiniz.
Bir sonraki patlayacak sistem büyük olasılıkla Detay Maxinet.İş yerinde bir çok arkadaşım bu olaya bulaştı.Bir de üstüne geldiler saatlerce bana dil döktüler bak böyle bir şey var oturduğun yerden laptop u açıp para kazanıyorsunuz vb....Daha geçen yıl ilk çıktığında uyardım ona rağmen para yatırmaya devam ettiler.Bu işin sonu ne olacak bekleyip hep beraber göreceğiz.

Bir de unutmadan ülkemizde yıllardan beri süre gelen çok kapsamlı bir saadet zinciri daha var.Herhalde 16 yıllık falan.O patladı mı feci patlayacak bütün ülke ekonomisini de batıracak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst