Çiftlik Bankın Patlaması..

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Başbakan Binali Yıldırım, "16 yılda 4 milyar 39 milyon fidanı toprakla buluşturduk. Bazıları diyor ki, bu kadar fidan dikilmemiştir. İnanmayan gitsin saysın" dedi.



bu kadar profili düşük olanların devlet yönettiği bir ülkede,
o dombiliye laf söyleyen çarpılır.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Mehmet Aydın bu memleketin gelmiş geçmiş en efsane adamı olmalı bence.

Tipe bakıyorum yaptığı işe bakıyorum valla helal olsun.
Topladığı bütün para helal hoş olsun,güle güle yesin.:)

Kırmızı bültenle aranıyormuş şuan tabii devlet bu kadar para ortada biz payımızı almadan bırakmayız dedi ve peşine düştü.:)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Başbakan Binali Yıldırım, "16 yılda 4 milyar 39 milyon fidanı toprakla buluşturduk. Bazıları diyor ki, bu kadar fidan dikilmemiştir. İnanmayan gitsin saysın" dedi.



bu kadar profili düşük olanların devlet yönettiği bir ülkede,
o dombiliye laf söyleyen çarpılır.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
4 000 000 000 fidan tanesi 1 m2 yer kaplasa, memleketin yüzölçümü 700 000 km2, bu hesaba göre şu an memleketin ağaç ve ormandan başımıza yıkılıyor olması lazımdı.
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
239
4 000 000 000 fidan tanesi 1 m2 yer kaplasa, memleketin yüzölçümü 700 000 km2, bu hesaba göre şu an memleketin ağaç ve ormandan başımıza yıkılıyor olması lazımdı.

700.000km2 700.000.000m2 ediyor sanırım. 3.300.000.000m2 açık var.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
4.000.000.000 / 700.000.000.000 X 100=%0,5
Vatan toprağının binde 5'ini ağaçlandırmışlar. Çok da büyük bir oran değil. Ahım şahım bir başarı da değil.
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Kaçını kesip talan ettiklerini de söylemiş mi? Takip etmiyorum da ondan sorayım dedim.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
İyi de arkadaşlar, o fidanlar büyüyüp ağaç olunca en az 10 m2 yer kaplıyor, ayrıca zaten ağaç olan yerler var, onları da düşün,yani eskiden düzlük olup ta şimdi ağaçlı olan kaç m2 vatan toprağı var ? Uydu fotoğraflarında neden sürekli yeşil alanları azalan bir ülkede yaşıyoruz ? "bu kısma yazdıklarımı sildim, siz doldurun"
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bu dombilinin karı tutup aşk meşk ettiği video varmış deyolar ama :D Ulan izledim de bayağı benziyor dombiliye :D
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hacı sağlam video lan :d Ulan bunların yiyemediği parayı öyle böyle yemiyor eleman :D

dedim ya millet iyice kızıştı. reis bile duymuştur. öyle kolay kolay birakmayacaklar gibime geliyor. yakında apo'yu paketleyip ulkeye soktuklari gibi bunu da paketleyip marizler bizim teşkilat mensupları.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ya hacı kızma da senelerdir aynı yöntemle birileri ülke yönetiyor anla da :D

alan memnun satan memnun ise bize söz düşmez. bu ciftlikbank olayında dikkat ediyorum, insanlar sanki olanlardan çılgınca zevk alıyormuş gibi yorum yapıyor. bir ego mastürbasyonu almış başını gidiyor. tamam siz akıllısınız, siz zekisiniz; paranızı kimselere kaptırmazsınız da, karşınızda belki acı içinde ızdırap çeken insanlar var. onların acılarına karşı biraz saygılı olmak durumunda değil miyiz?

bir ikincisi, dolandırılma hikayeleri hep din kanalı üzerinden yapılıyor algısı pompalanıyor. yanlış. bu ülkede kastelli'sinden tut, sülün osman'ına, egebank'ından tut, civangate, kenan şeranoğlu, parsadan,iski skandalı vs. de yaşandı. bunlar din kanalı üzerinden yapılmadı.

yani, dolandırıcılık hep oluyor. bunu hepten yekün olarak bir kesime yüklemek hata.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
alan memnun satan memnun ise bize söz düşmez. bu ciftlikbank olayında dikkat ediyorum, insanlar sanki olanlardan çılgınca zevk alıyormuş gibi yorum yapıyor. bir ego mastürbasyonu almış başını gidiyor. tamam siz akıllısınız, siz zekisiniz; paranızı kimselere kaptırmazsınız da, karşınızda belki acı içinde ızdırap çeken insanlar var. onlara karşı biraz saygılı olmak durumunda değil miyiz?

Hacı ama onlar da ter dökmeden kazanma peşinde değilmiydi.. Bak benim dedelerim hep çiftçi idi hala yazın bazen köye dedemlere hasat için yardıma gidiyoruz..Peki dedem veyahut anadolu'nun herhangi biryerindeki çiftçi salakmıydı telefonda inek beslemiyordu..Belki sende bilirsin çiftçi azığını alır sabahın 5i 6sı tarlaya gider gece gelirdi bazen gece de uyumazdı..Ben çok öğle yemeği ettim tarlada yeşil soğan domates ekşi şerbeti veyahut ayran ile..İşte insanların saygı duymadığı yer burası..Haklılar da..

Sülün Osman'ın hikayesini araştır dediklerime hak verirsin..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hacı ama onlar da ter dökmeden kazanma peşinde değilmiydi.. Bak benim dedelerim hep çiftçi idi hala yazın bazen köye dedemlere hasat için yardıma gidiyoruz..Peki dedem veyahut anadolu'nun herhangi biryerindeki çiftçi salakmıydı telefonda inek beslemiyordu..Belki sende bilirsin çiftçi azığını alır sabahın 5i 6sı tarlaya gider gece gelirdi bazen gece de uyumazdı..Ben çok öğle yemeği ettim tarlada yeşil soğan domates ekşi şerbeti veyahut ayran ile..İşte insanların saygı duymadığı yer burası..Haklılar da..

Sülün Osman'ın hikayesini araştır dediklerime hak verirsin..

dediklerinde haklısın panpuş.

bizim bu millete kolay yoldan para kazanılmayacağını öğretmek lazım. çalışmadan, yorulmadan olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst