Çiftlik Bankın Patlaması..

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ben de bu videoların 2-3 kere sil baştan olmasına anlam veremiyorum. Tekrar izlemek isteyen basar düğmeye bir daha izler. Bunlar 2-3 kere ekleyip süreyi uzatıyorlar ki millet farklı bir şey var sansın. Bunların yaptığı da zaman hırsızlığıdır. Çiftlik Bank'tan pek de farkı yok. Yukarıdaki video 17 saniye, aşağıdaki 83 saniye. İkisi de aynı.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bir gün hiç böyle binde bir bile görüşmediğimiz bir ilk okul arkadaşım beni aradı ve buluşalım dedi ve bende merak ettim tabi ve arkadaşa "olur" dedim. "beylikdüzü - marmarapark"ta buluşalım dedi ve ben ne kadar ısrar etsem de başka bir yeri kabul etmedi.

neyse uzatmaya gerek yok, yanında bir tane hıyarla gelmiş bana video izletiyorlar. MEGA HOLDİNG!" :queen: 4 ayda altına audio çekenler falan vay anam vay.

........

bilemiyorum, bir ara ütopya online oynadım ben ama sistemin tutarsızlığını hep aklıma getirdiğim için bir beklenti içinde değildim pek ve öylede oldu zaten. para yatıranlara zaten hiç aklım ermedi.

yani baba elinde sermaye var ise git bir işe giriş niye böyle kolay yoldan kazanmaya çalışıyorsun? :) müstehaktır böyle kolay kazanmaya çalışanlara madur olmak. (cümle devrik oldu kusura bakmayın, zor toparladım)

........

böyle vurgun haberlerine, grev haberlerine, ortalığın karışmasına ben neden seviniyorum acaba? biri açıklayabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
vqJDUo.jpg
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Sahte. Değilse diyecek söz yok. Hem ailesini batırdığını iddia ediyor, hem de intihar ederek ailesine bir darbe de kendi vurmayı düşünüyor. Ailesine kol kanat germek varken... Allah akıl fikir versin.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Sahte. Değilse diyecek söz yok. Hem ailesini batırdığını iddia ediyor, hem de intihar ederek ailesine bir darbe de kendi vurmayı düşünüyor. Ailesine kol kanat germek varken... Allah akıl fikir versin.

Valla ben biraz dalga geçmiştim ama böyle faceden canlı yayın dahi yapan var...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Psikiyatristler der ki gerçekten ölmeye niyetli insan göstere göstere intihar etmez. Göstere göstere intihar etmeye kalkan adam dikkat çekmek istiyordur. Şimdi mesela, bu adamın gerçek psikolojisini bilmek mümkün değil, tahmini konuşacağım. Bu şahıs parayı batırmış olsun. Eşi akrabaları buna kızıyor olsun. Sonra bu böyle bir mesaj paylaşsın. Eşi dostu bundan sonra parayı mı düşünür, yoksa aman sen intihar etme, para candan kıymetli değil, sen sağ ol deyip intihardan vazgeçirmeye mi çalışır?
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Psikiyatristler der ki gerçekten ölmeye niyetli insan göstere göstere intihar etmez. Göstere göstere intihar etmeye kalkan adam dikkat çekmek istiyordur. Şimdi mesela, bu adamın gerçek psikolojisini bilmek mümkün değil, tahmini konuşacağım. Bu şahıs parayı batırmış olsun. Eşi akrabaları buna kızıyor olsun. Sonra bu böyle bir mesaj paylaşsın. Eşi dostu bundan sonra parayı mı düşünür, yoksa aman sen intihar etme, para candan kıymetli değil, sen sağ ol deyip intihardan vazgeçirmeye mi çalışır?

Dediklerinde doğrusun hocam.
Ama mehmet pişkin diye bir adam var. Video atıp asmıştı kendini. Vasiyetinde de diyordu denize atın balıklara yem olayım diyordu. Gömdüler adamı.
Neyse videosu da var. Yaz ismini izle internetten. 15 dk falan o video. Müzik sigara ve şaraplı video.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yapmıştır. Ama onu paylaşmasında bile bir amaç vardır. Birilerine bir mesaj göndermek istiyordur. Birilerine nispet yaparak intihar etmiştir. Ama bunlar daha çok istisna olur. Yukarıdaki benim örnek gibi çevresinin kötülemesinden kaçmak için bu yola başvuranlar (intihar edenler değil, intihar edeceğini söyleyenleri kastediyorum) da az değildir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olaylari mantikla aciklama hatasina dusuyoruz. Mantikla islemiyor ki herkes. Bazen biz de islemiyoruz.
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
213
la casa de çiftlik

muhafazakarlığın içerdiği ahlakın kendi mesajımda belirttiğim ahlak,
daha doğrusu etik kavramı ile uyuşmadığını beirteyim,

muhafazakarlık gündelik dil içerisinde her ne kadar belirli bir kitleyi tanımlamak için kullanılıyor olsa da ,
esas itibari ile "geleneksel sosyal etmenlerin muhafaza edilmesini destekleyen politik ve sosyal felsefedir" tanımlaması var.
yani kelimenin manası ile anlamı farklı.

muhafazakarların (gündelik dil içerisindeki anlamı ile) ahlak konusunda ne yaptıklarını tartışmak konuyla ilgili olsa da konuyu esasından uzaklaştıracaktır.
farklı ve konuyla çok ilgisi olmayan

ahlak, coğrafi bir kavram olmakal beraber etik ile arasındaki farkın da bilinmesi gerekir.

konuya tabi olan dolandırıldığını iddia eden kişilerin düştüğü durumu;
kombassan,
fıdıl,
cübbeli,
gibi tamamen muhafazakarların üzerine oynayanlar ile bir farkı yok.

genel kültürün, muhakeme yeteneğinin, dünya ile olan bağın bu kadar bilinçli şekilde zedelenmesinin sonuçlarından göze çarpanlar.

Mesajinizin ahlaki boyutuna katılıyorum cok guzel tespit.
Size kinayesiz sorum su olacak; Abi kapitalizmin bu insanlara sunduğu ulasilmaz olan hedef nedir? Ayni sistem icerisinde kit kanaat gecinip mesrebinde sukreden mutlu mesut yasayan milyonlarca onurlu insan da var? Sözüm size degil ama otu boku kapitalizme baglamayi da manasiz buluyorum.Devlet kurumlarinin etkin denetiminde insan dogasina en uygun duzen şimdilik bu.( denenmisler arasinda)
Saygilar
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Küçük Ali, yaşlı bir çiftçiden 500 liraya eşek satın alır. Ama çiftçi eşeği sabah verecektir. Sabah yaşlı çiftçi Ali’ye;─ Oğlum eşek dün gece öldü, paranı da yedim bitirdim! der.
Küçük Ali çiftçiye;─ Ben eşeği yine de istiyorum, der.
Yaşlı çiftçi;─ Ölü eşeği ne yapacaksın? diye sorar.
Ali de;─ Ölü olduğunu söylemeyeceğim, tombala düzenleyip satacağım, der.
Aradan bir ay geçer, yaşlı çiftçi Ali’ye rastlar, sorar;─ Eşeği ne yaptın?
Ali;─ Eşeği tombalaya koydum, 10 liradan 500 kişiye bilet sattım. 5000 lira kazandım! der.
Yaşlı çiftçi;─ Peki, ölü olduğunu görünce kızmadılar mı?
Ali;─ Yok yaa… Sadece kazanan şarladı, ona da 10 lirasını iade ettim sevindi! der.
Küçük Ali büyür, eşeklerin sırtından para kazanmaya devam eder…

Bu ülkede ne Ali’ler Veli’ler biter, ne ölü eşekler, ne de kolay yoldan para kazanmaya çalışıp bunlara parasını kaptıranlar biter.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
böyle saadet zincirlerine dahil olup para kazanacağını düşünenlere akıl sır erdiremiyorum. Yapmayın etmeyin dediğim halde parasını kaptıran arkadaşlarım var. Birde bunların yöneticileri sağda solda kişisel gelişim konferansları falan yapıyor, baya baya gülüyorum. Kendini kurnaz zanneden bu tiplere hiç ama hiç üzülmüyorum, bata bildikleri kadar batsınlar müstehaktır bunlara. Başarılı insanlar hiç bir zaman kolay yolu kovalamazlar, her zaman tutkularının olduğu yönde ilerler çalışmaktan gocunmazlar. Büyük hedefler büyük çalışma gerektirir, büyük beklentiler içinde olup aksiyona geçmeyenler hiç bir zaman mutlu ve tatmin olamazlar.
Bir laf vardır; "Dürüst insanı dolandıramazsınız" hak ettiğini buluyor hepsi.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
böyle saadet zincirlerine dahil olup para kazanacağını düşünenlere akıl sır erdiremiyorum. Yapmayın etmeyin dediğim halde parasını kaptıran arkadaşlarım var. Birde bunların yöneticileri sağda solda kişisel gelişim konferansları falan yapıyor, baya baya gülüyorum. Kendini kurnaz zanneden bu tiplere hiç ama hiç üzülmüyorum, bata bildikleri kadar batsınlar müstehaktır bunlara. Başarılı insanlar hiç bir zaman kolay yolu kovalamazlar, her zaman tutkularının olduğu yönde ilerler çalışmaktan gocunmazlar. Büyük hedefler büyük çalışma gerektirir, büyük beklentiler içinde olup aksiyona geçmeyenler hiç bir zaman mutlu ve tatmin olamazlar.
Bir laf vardır; "Dürüst insanı dolandıramazsınız" hak ettiğini buluyor hepsi.

yani diyorsun ki bu vurgunu yapan şişko tutkulu olduğu işi yaptı ve sıkı çalışıp meyvesini yedi. aslında doğru çünkü bu kadar büyük çaplı bir dalavere ustalık ister ve bunu başarmış görünüyorlar.

artık afiyetle para yeme zamanı. (slimşadi, sana daha önce kızdığımı hatırlıyorum. neyse ben boş verdim sende umarım yanlışını anlamışsındır.)
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Parasini kaptiranlara gram uzuluyorsam namerdim.Butun ulke saf bir siz akilliydiniz.Bedava dari bugday ambaribda olur.İyi olmus.Helal olsun.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Kayyum atanmış şirkete şimdi kayyum atanınca bu borçları devlet mi ödeyecek?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında çiftlik bank olayı en geniş kapsamda tüm ülkede yaşanmakta ama hâlâ çoğumuz uyanmış değil... Gelecekte çok güçlü ve zengin olacaz diye bekliyoz bakalım.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Hali hazırda zengin ve güçlü olan bir yere taşınmak istiyoz ama bırakmıyolla...
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
tosun paşa uruguay'da inşaat işine girmiş. şimdi uruguaylılar düşünsün.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
yani diyorsun ki bu vurgunu yapan şişko tutkulu olduğu işi yaptı ve sıkı çalışıp meyvesini yedi. aslında doğru çünkü bu kadar büyük çaplı bir dalavere ustalık ister ve bunu başarmış görünüyorlar.

artık afiyetle para yeme zamanı. (slimşadi, sana daha önce kızdığımı hatırlıyorum. neyse ben boş verdim sende umarım yanlışını anlamışsındır.)

Yazdığımdan bunu anladıysan vay haline.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Dalga için , ali bubanin ciftligivar , ciftliginde inekleri var , mö mö diye bagirir... diye yazasim var uzun uzadiya , ancak bu bir dramdir , yaziktir gunahtir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst