Kimse ilk denemesinde buyuk isler basarmiyor dostum. Evet cok kotu duruyor ama negatif yorumlara aldırma. 3-5 degisiklikle ortaya cok guzel birsey cikacagi kanaatindeyim. Orjinal farın nikelaj kısımını siyaha boyayıp geri tak, egzostan en kısa zamanda kurtul ve manifolda serit cam elyaf sar. Gidonu degistirmeden sadece asagi dogru cevirmen bile yeterli olacaktır bir dene derim. ( ustteki ince demiri kesmen gerekecek) brat tarzı sele dusunmussun cok guzel.Onu cok az kısaltıp bir dosemecide bakla bakla gorunecek bicimde kaplatıp diktir. Orjinal sele duruyor ise tek kisilik hale cevirip daha degisik bir gorunume sahip olabilirsin. Kısacası vazgecme. Her motosikletten cafe racer olur. İnternetten emsal fotograflar bul karsılastırmalı olarak calismana devam et. Kolay gelsin