Chopper Motordan Custom Cafe Racer Yapımı

Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Kendimce yapmış olduğum bir çalışma. Zealsun ZS 150-19 chopper olan motorumu satmaktan vazgeçip kaynak var, canavar var mantığıyla kış boyu uğraştım. Şase üzerinde kesme yapmadım. Koruma demiri sisy bar gibi fazlalıkları çıkardım. Bitmiş bir proje olmayıp yorumlara açıktır :D




 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
164
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyük geçmiş olsun, egzozu soba borusundan mı yaptın?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
50
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 dk fotolar eskiden yeniye olarak altta yukarı mı?

Eğer yukarıdan aşağı ise bence berbat olmuş.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
164
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş çok güzel olmuş eline sağlık.

Şaka lan şaka bune olm evde taklalar atarak gülüyorum bakıp bakıp ashdaskjdhsajkdhsakdhasda

bu arada ben Soichiro Honda yarın gel ar-ge departmanında başla.
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Eksoz şahin marka araçtan sökme abart tabir edilen eksoz :D

Önceki hali chopper.
Yeni hali cılız olanı :D
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
usta sen nettin böyle ya :( İlk hali gayet güzelmiş :( Çevirebilirsen ilk haline çevir.. Ya kullan - Ya da sat... Yoksa motorunun son sahibi olursun:thumright

Edit 1: Arkadaşım sarhoşken falan mı yapmış diye soruyo :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2015
Mesajlar
19
hani şu youtube'da bi video var ne diycen yani ne desen ne diyğğ ne desem bilemedim :D
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
usta sen nettin böyle ya :( İlk hali gayet güzelmiş :( Çevirebilirsen ilk haline çevir.. Ya kullan - Ya da sat... Yoksa motorunun son sahibi olursun:thumright

Edit 1: Arkadaşım sarhoşken falan mı yapmış diye soruyo :)

Son kullanıcısıyım :D
Alkol almıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

Kardeş çok güzel olmuş eline sağlık.

Şaka lan şaka bune olm evde taklalar atarak gülüyorum bakıp bakıp ashdaskjdhsajkdhsakdhasda

bu arada ben Soichiro Honda yarın gel ar-ge departmanında başla.


Honda'ya cafe racer yapılır :D
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
watch

Başkan inşallah değişikliğe başlamadan önce kaydetmişsindir :( son değişiklikleri geri al ilk haliyle kullan :(
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
başlangıç için iyi, benim yorumlarım ise;

*seleye el atılmalı
*arka swingarm daha yuvarlak hatlı bir şeyle değişmeli,
* ön biraz basılmalı ve gidon race tarzı olmalı

Başlamak bir işi bitirmenin yarısıdır, motoru biraz daha soyabilirsin. Yorumlara gücenme, bittiğinde hiç kimsenin sahip olmadığı bir şey altında olacak :)
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
başlangıç için iyi, benim yorumlarım ise;

*seleye el atılmalı
*arka swingarm daha yuvarlak hatlı bir şeyle değişmeli,
* ön biraz basılmalı ve gidon race tarzı olmalı

Başlamak bir işi bitirmenin yarısıdır, motoru biraz daha soyabilirsin. Yorumlara gücenme, bittiğinde hiç kimsenin sahip olmadığı bir şey altında olacak :)

Zamanla olacak inşallah. Şu haline de kimse sahip değil, gayet memnunum :)
(sele için sarı sünger arayışındayım)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
dostum ben aydın merkezdeyim. seleye el atarsak, kesmeye ve gidona el atarsak daha güzel olabilir. haberleşelim yardımcı olayım daha güzel olabilir.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
muhahha306, motosiklet projen icin degil ama buradaki tavrin icin tebrik ederim. Tum yorumlari naif bir olgunlukla karsiliyorsun. Baskasi olsa hemen savunmaya gecer, bu yorumlara tahammul edemezdi.

Motosiklete gelince, draggy'ye katiliyorum. Seleye el atilmali. Bitis kismindaki koseli parca yerine, orjinal sele gibi yuvarlak bir bitisi olmali.

O egzoz kesinlikle bir cafe egzozu degil. Acilen kesip at ve mevcut egzoz borusunu da degistiremiyorsan bile en azindan uzerine yalitim sargisi sar derim.

Bu far olmamis. Benim tercihim yuvarlak far olurdu ama sen bu far disinda herhangi bir sey takabilirsin. Yeter ki bu olmasin =)

Yine draggy'den alinti, ön tarafi basmali ve gidon T olmali. Yaris pozisyonunda oturmali.

Ben de zamaninda zs 150-19 kullanmistim. Orjinali de gayet guzeldi aslinda. Neyse =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst