- Katılım
- 17 Haz 2006
- Mesajlar
- 571
- Motosikleti
- Yamaha Fazer 800 ABS 2011
- Konu Yazar
- #1
usta sen nettin böyle yaİlk hali gayet güzelmiş
Çevirebilirsen ilk haline çevir.. Ya kullan - Ya da sat... Yoksa motorunun son sahibi olursun:thumright
Edit 1: Arkadaşım sarhoşken falan mı yapmış diye soruyo![]()
Kardeş çok güzel olmuş eline sağlık.
Şaka lan şaka bune olm evde taklalar atarak gülüyorum bakıp bakıp ashdaskjdhsajkdhsakdhasda
bu arada ben Soichiro Honda yarın gel ar-ge departmanında başla.
https://www.youtube.com/watch?v=L6JVyeygB14
Başkan inşallah değişikliğe başlamadan önce kaydetmişsindirson değişiklikleri geri al ilk haliyle kullan
![]()
başlangıç için iyi, benim yorumlarım ise;
*seleye el atılmalı
*arka swingarm daha yuvarlak hatlı bir şeyle değişmeli,
* ön biraz basılmalı ve gidon race tarzı olmalı
Başlamak bir işi bitirmenin yarısıdır, motoru biraz daha soyabilirsin. Yorumlara gücenme, bittiğinde hiç kimsenin sahip olmadığı bir şey altında olacak![]()