Chopper Almak İsitiyorum >Yardım<

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
7
Herkese selamlar;
Öncellikle şunu sölemek istiyorum motorsiklet konusunda hiç bir bilgim yok :)
ama arabamı satıp bir chopper almak istiyorum.
başlangıç için çok ileri seviyede bir motor almayı düşünmüyorum. 2-3 milyar arasında bir bütçe ile nasıl bir motor alabilirim? hangi marka iyidir? nerden alabilirim?
bu konularda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

http://www.jinlunmotosiklet.com/m4.htm

bu resimdeki motor iyimidir? markasını daha önce hiç duymadım. ama bunun gibi bişiy istiyorum.

herkese şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
kardeş aman ha aman ağrımayan başını ağrıtma derim,çin motoru gazisi olarak bu ve bunun gibi çin motorlarından uzak dur derim.sana şimdi marka motor al diyecem ama yazdığına göre bütçen kısıtlı(cruiser
için) ama yok illa motor diyosan al bi yamaha ybr 125 temiz temiz bin yakıtı az sorun çıkarmaz pişman olmazsın (ayıptır söylemesi ben öyle yaptım)250 cc çin motorum vardı sattım aldım bi ybr , oohh değme keyfime ha illa yamaha ybr olması şart değil yeterki marka bi motor olsun:cat:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
7
4.5 milyara kadar çıkabilirim bunun gibi chopper tipi alamazmıyım ?
ayrıca çin motorunun ne kötülüğü var?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Eğer motosiklet konusunda hiçbir bilgin yoksa sakın ha çinlilerin yanından bile geçme

Bende de çin malı motor var henüz hiçbir arıza çıkartmadı kalitesiyle beni şaşırtıyor ama bu hiç çıkartmayacağı anlamınada gelmez

Benim elim anahtar tuttuğu bakımını tamirini kendim yapabileceğim için aldım ama seni üzebilir bu çinliler.

Arabanı satacağından bu motoru günlük olarak kullanacağın gibi bir izlenim edindim buna dayanarak sana tekrar çinlilerden uzak dur derim

Ama illa alacağım dersen sana 2600 ylt ye Keeway superlight tavsiye edebilirim(biraz ufaktefektir ama nispeten daha sorunsuz)
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=2985&highlight=superlight

Veya biraz daha paran varsa 3800ytl ye benim regal raptoru da tavsiye ederim
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3629
Verdiğim linklerde yeterince bilgi bulabilirsin

---------------------------edit--------------------
pardon regal-raptorun linkini yanlış vermişim düzelttim
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
keeway i bi araştır ben memnun um şimdilik ama almadan önce açılmış topik lerı bi oku nasıl sorunlar cıkarmıslar servisleri falan nasıl bir fikrin olsun sıtede alabılecegın motorların hemen hepsı hakkında bılgı bulabılırsın sımdıden hayırlı olsun
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
154
çinlilerden, çin mallarından uzak durun. Jinlunun duyduğuma göre giderken vidaları düşüyormuş, civataları paslanmış zamanla. Regal raptor denen motorda çin, ama çinlilerin en kalitelisi diyebiliriz.. 4 milyarın üstüne biraz daha koyup Hyosung gv250 ( kore malı) 6 milyara alabilirsiniz. Su soğutmalı mükemmel bir makine. Keeway superlight yada landcruiser sizin hoşlanacağınız türden ve uygun fiyatlı motorlar. Ne olur çinlilerden uzak durun..
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
7
çok sağolun ..
keeway ve ya regal raptor almaya karar verdim.
ama önce ehliyet almam lazım :)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ortalıkta bir Jinlun kötülemedir gidiyor ya hayırlısı. O vidası düşen jinlunlara ben hic rastlamıyorum. Arıza çıkaran da cok az duyuyorum. Arkadaslarımda da jinlun olan cok var kimse de bir sorun yaşamıyor cok uzun yollar yapmalarına ragmen. Lütfen yorumlarınızı bilip bilmeden başka tarafınızdan yapmayın.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"MetalBerty",arkadaşım! Motosiklet işine yeni başlangıç yapacak biri olarak bilinçli davranmış ve :bestmt: 'e üye olmuşsun.Senden biraz daha sabredip istediğin tarzda olan tüm makine modellerini tespit etmeni rica ediyorum.Göreceksinki hepsinin hakkında topic'ler var ve buraya yazan arkadaşların çoğuda bunları kullanıyor.Problemlerin %90'ı belli ve çözümlerde yazılmış durumda.Tüm arkadaşların samimiyetle yol göstermek istediğine eminim ama yorumlar seni yanlış yönlendirebilir.Dikkat etmen gereken şey tabiki kalite ama servis ve yedek parçanın bolluğuda çok önemli.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
7
haklısın dark şuana kadar araştırmalarım sonucunda regal ı seçtim ama ehliyeti alana kadar araştıracağım düşünc eve yorumlarınız için çok teşekkürediyorum
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Arkadaşım, Keeway 150 Superlight ı herkes çok tutuyor. Buradaki forumları oku istersen. En azından her parçası kaliteli. Kolat gelsin...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bu site derin bir deryadır. Tabiki araştırmalısın. ben regali seçene kadar 7-8 defa karar değiştirdim.:mrgreen:
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
ben de sonbaharda keeway aldım.şimdi yetmiyo ama başlangıç için bence de iyi bir motor. düşmedikçe bana sorun çıkarmadı:). başka bir motor kullanmadığım için kıyaslayamıyorum ama ben memnunum.ayrıca görünüşünü de anlayan anlamayan herkes çok beğeniyor
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
60
keeway in en sinir bozucu özelliği sinyalleri. sinyali kapatamıyorsunuz. 20 sn. yandıktan sonra kendisi kapanıyor. bu yüzden serit değiştirmelerde ya da 5-6 sn. süren dönüşlerden sonra sinyal çalışmaya devam ediyor ve muhtemelen trafiktekiler sizi sinyalini açık unutan moronlardan zannediyor.ben bu yüzden serit değiştirirken sinyal kullanamıyorum.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
154
Cenk arkadaşım, benim arkadaşım jinlun aldı vida sorunu yaşıyor. Sitede de gördüğüm kadarıyla vida sorunu yaşayan oldu. Ama diğer jinlun sahiplerinde olmamıştır bu olay. Üstelik sadece sorunu budur, olabilir diyorum jinlunun. Ve bütün çin motorlarını kötülemiyorum. Uzak durun diyorum çünkü servis ve kullanıcının ihtiyaçlarını karşılayabilen firma çok az. Bu sitede regal raptor ve jinlun kullanan çok olmasına karşın bir kişinin başından regal raptorla geçen olayı okumuştum. Tamamen şansa öyle bir motora sahip olması, sadece o şahsın motorunun kötü oluşu, servisin vurdumduymazlığı yüzünden. ( belki onlarca motor arasında bir tanesi kötü çıkmıştır, sahibine yaşatmıştır ölüm korkusunu. Regal raptor iyi motordur, sağlamdır, sağlıklıdır yinede.) Mondial desen bir sürü sorun. Adamların sen umrundamı sanıyorsun senin yaşayıp yaşamaman? Kazandıkları paraya bakıyorlar. Hevesinizi kırmak gibi bir isteğimde yok, bende çin motoru kullanıyorum ve oldukça memnunum. Yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın. Allah hepimizi kazadan, beladan, olgunlaşmamış zihniyetten ve magandalardan korusun. Saygılarımla.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Sevgili dex_cooler, vidaların iyi sıkılmamış olması gibi durumlar motorun kalitesini etkileyen durumlar değildir. Bazen yoğun zamanlarda bayilerin işgüzarlıgı diyebiliriz belki. Ama en azından şunu belirtmek isterim. En azından kendi bölgem için. İstanbul Jinlun sahipleri İbrahim beyin sahipliğini yaptığı Pendik bayisi ve yeni açmış oldukları Bostancı servisinde bu gibi sorunlarınız olmayacagı ve olası problemlerde kimi zaman standart olarak sizin kimi firmalarda garanti kapsamı dışı diyebilecekleri problemlerle ilgili olarak bile kullanıcıya yardımcı olduklarını birinci elden gordum ve şu anda iddia ediyorum ki Türkiye'deki en sağlam distribütör firma olarak icm 'i görmekteyim. Haluk Ulusoy bey bu konuda son derece duyarlı ve yetki sahibi olduğunu daha önce gösterdi. Bunu takip eden arkadaşlar bilirler.

Daha önce kullanıcılardan garanti kapsamındaki parcalar icin ücret isteyen veya bir sekilde onlardan faydalanmak isteyen kimi bayileri de kendileri bayiliklerini iptal etmek sureti ile bunları gosterdiler.

Şunu belirtmek isterim ki, sadece bir Jinlun kullanıcısı olarak değil, piyasadaki en sağlam distribütör firmaya sahip bir marka alırsınız Jinlun alarak. Aradığınızda muhatap insan bulamamayı bırakın, foruma yazdıgınız bir yazı ile bile tüm parçalarınız ve istekleriniz evinize bile postalanan bir firmadan bahsediyorum. Bizzat yaşadık ve gördük..
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
13
dostum ben kanuni kullanıyorum. ve eşimle birlikte uzun yol seyahatine de çıktık. diğer çin mallarında olduğu gibi titreşimden dolayı dökülen düşen vidalar olmadı. 8500 km yaptım ve "tık" demedi. tabi düzenli ve kaliteli bakımında faydası var. alacağın motorda servis ve yedek parça etkenlerinide göz önünde bulundurman gerek. "onunki buna uyar bununki ona uyar " hikayelerine uymazsan faydana olur. servis ve yedek parça dan yana hiç sorunum çıkmadı. üstelik müşteri temsilcileri de son derece ilgili.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
154
cenkmenderes' Alıntı:
Sevgili dex_cooler, vidaların iyi sıkılmamış olması gibi durumlar motorun kalitesini etkileyen durumlar değildir. Bazen yoğun zamanlarda bayilerin işgüzarlıgı diyebiliriz belki. Ama en azından şunu belirtmek isterim. En azından kendi bölgem için. İstanbul Jinlun sahipleri İbrahim beyin sahipliğini yaptığı Pendik bayisi ve yeni açmış oldukları Bostancı servisinde bu gibi sorunlarınız olmayacagı ve olası problemlerde kimi zaman standart olarak sizin kimi firmalarda garanti kapsamı dışı diyebilecekleri problemlerle ilgili olarak bile kullanıcıya yardımcı olduklarını birinci elden gordum ve şu anda iddia ediyorum ki Türkiye'deki en sağlam distribütör firma olarak icm 'i görmekteyim. Haluk Ulusoy bey bu konuda son derece duyarlı ve yetki sahibi olduğunu daha önce gösterdi. Bunu takip eden arkadaşlar bilirler.

Daha önce kullanıcılardan garanti kapsamındaki parcalar icin ücret isteyen veya bir sekilde onlardan faydalanmak isteyen kimi bayileri de kendileri bayiliklerini iptal etmek sureti ile bunları gosterdiler.

Şunu belirtmek isterim ki, sadece bir Jinlun kullanıcısı olarak değil, piyasadaki en sağlam distribütör firmaya sahip bir marka alırsınız Jinlun alarak. Aradığınızda muhatap insan bulamamayı bırakın, foruma yazdıgınız bir yazı ile bile tüm parçalarınız ve istekleriniz evinize bile postalanan bir firmadan bahsediyorum. Bizzat yaşadık ve gördük..

Sayın Cenkmenderes, bu yazınızla, diğer çin motorlarına karşı olan önyargımı hafifletmiş olup; jinluna karşı hissettiğim olumsuz duyguları yok etmiş oldunuz :cat: Teşekkür ederim. Saygılar.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
82
Kardeş bendede aynı dert var bende senin gibi önce ehliyet kursuna yazıldım nasipse mayısın 20 si gibi ehliyetim cebimde olacak.Bende aylardır bu forumları takip ediyorum vardığım sonuç ise bizim gibi acemiler için en uygunu keeway sl150 sonuçta kendi adıma konuşuyorum ben hiç motordan anlamam ve kabiliyet düşmanı da değilim bunun avantajı dolayısı ile scooter yerine vitesli bir makine ve 150 cc lik bir makine ve masraf çıkarmıcak bir makine ve servis ve yedek parça ve ve ve ve bunların hepsi sanırım KEEWAY SUPERLIGHT 150 de var ..Şimdiden sana kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst