CF 650 TK - CF 650 MT

Katılım
16 Kas 2006
Mesajlar
139
600 cc üstü çok pahallı olmayan bir "0km "motosiklet istiyorum. 2019 yılında Türkiyeye girmemesine rağmen hala CFMoto'nun "0km" 650 TK ve 650 MT modelleri bulunabiliyor. 650 TK'nın çizgileri, Honda Pan Europan'ı hatırlatırken, 650 MT KTM Duke'ü andırıyor.

Çin malı motosikletler içerisinde kullanıcı ve test yorumları her iki motosiklet içinde genelde olumlu. Yan çantaları ve ön camları ile birlikte gelen bu iki motosiklet ile ilgili site üyelerinin motor ve servis ile ilgili tecrübelerini bu başlık altında paylaşmasını isterim...

900.png


650 TK:
Silindir Hacmi: 649.3 cc.
Silindir Adedi: 2
Subap Adedi: 8
Azami Tork 56 nm
Beygir: 45 kw
Azami Devir 9000 d/d
Ağırlık: 218 kg
Boyutlar:2145 x 820 x 1290
Fren: J.JUAN marka çift disk fren sistemi ve ABS
Yakıt deposu: 17 lt (+- 0.5lt)

650 MT:
Silindir Hacmi: 649.3 cc.
Silindir Adedi: 2
Subap Adedi: 8
Azami Tork 56 nm
Beygir: 45 kw
Azami Devir 9000 d/d
Ağırlık: 218 kg
Boyutlar:2180 x 835 x 1332
Fren: J.JUAN marka çift disk fren sistemi ve ABS
Yakıt deposu: 18 lt (+- 0,5lt)
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
545
kagıt ustunde benim de begendigim motorlar hatta bir dönem dusunmedim de degil.. ama bunları yolda goren cennetlik olacagı icin vazgecmiştim :)
 
Katılım
12 Şub 2018
Mesajlar
73
şu 650 tk acayip dikkatimi çekiyor. ama maalesef sürümü yok. malum sitede 2-3 tane ilan var.
parasına göre baya heybetli duruyor
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
350
Motosiklet blogum için bugün CF 700 CL-X yazısı hazırlamaya başlamıştım, güzel denk geldi.

Bu motosikletleri süren var mı acaba aramızda?
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,053
tavsiyem tk eleyip mt almanız olurdu.tk ilk cf motonun turing denemesi gibi bir şey.piyasasıda yok zaten.dolayısla değer kaybı parça sıkıntısı ve motordan anlayan adam sıkıntısı olabilir.ben olsam naked modeli düşünürdüm 32 bine falan bırakıyorlar gerçekten şaka gibi bir fiyat nk650.tipi şekli şemali performansı mt7 kadar değil ok ama 35bne satılan r25in içinden geçmeye yeterde artar bile.çin motoru doğru ama yaklaşım çin motoru şeklinde değil.açıkcası 30bin param olsaydı bakıcağım ilk motor nk650 olurdu.heleki şu anki motor fiyatlarını kıyaslayınca bedavaya yakın kalıyor.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
7,146
Naked olan çok küçük, MT'nin ergonomisi çok daha güzel (boy 1,90 yalnız, yorumumu buna göre değerlendirin...)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
12,743
Üzerinde kullanılan bloğun Kawasaki'nin uzun yıllardır kullandığı çift silindir 650 cc blokla bir bağlantısı vardı. O nedenle motor kısmından gol yemezsiniz diye düşünüyorum. Yedek parça, servis ve 2. el değer kaybı konularını yok sayarsak bence çok tatlı bir motor.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,402
Abi alırsan haber ver. Ben de buna ve ehliyet yüzünden Leoncino'ya bakıyorum. Alırsak muhtemelen son sahibi olacağız ama başkada bunların alternatifleri en az 5-6 yıllık. Sıfıra bunları aldık aldık, alamadık bi daha bir şey alamayacağız gibi. Ha arkadaşlar diyecek bu paraya japon alırım. Ama ben 2. el sevmiyorum.Ya MT650+ehliyet ya da Leoncino ile yola devam. Evet birbirinden çok farklı ama bana ikisi de uyar maksat vitesli motora geçmek.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Servis sıkıntınız yoksa(çevrenizde cfmoto servisi varsa ya da kendiniz yapacaksanız), yedek parçasını ve /hava/yağ filtresi, ön/arka dişli vs gibi sarf malzemelerinin orjinallerini/muadillerini bulabileceğinizi düşünüyorsanız, ve de "Alırım bi 10 sene kullanırım, değer kaybı/istediğimde çok zor satabilecek olmam falan umrumda değil." diyorsanız ikisi de güzel motor. "Geneli asfalt gezileryapıyorum" derseniz TK, "Biraz daha aksiyonlu yollara gidebilirim." derseniz MT.

Ancak dediğim gibi en önemlisi yedek parça bulunabilirliği(özellikle TK için), bunu iyice araştırmadan alım yapmayın.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Şöyle düşün Leonciino benim cafe racer scrambler tarzında bu evrende sevdiğim makineydi. Ama 35000 TL ye alıp 27 bin km bindikten sonra 27000 TL ye sattım. Yazın ikince elde 30 veren oldu vermedim. O zaman satmak istemiyordum çünkü. Ama bunun olacağını satın aldığım ilk günde biliyordum. İkinci el değer kaybın aşağı yukarı böyle olur. Ben pişman değilim çünkü o motora sahip olma arzum çok büyüktü. Ama kesin niyetin varsa bunun olabileceğini düşün.
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
327
Fuara bu iki model olur diye düşünüyorum orada hem yetkililerle konuşun hemde standın çevresine mutlaka yeni alıp değişen bişey varmı diye gelen olur onlarla görüşmeye çalışın derim
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Asıl güzel makine CF700 CL bence. Üç farklı versiyonu var. Çok kaliteli mazlemeler var üstünde. Motorunu KTM ile yapmışlar 270 krank 75 HP 65 Nm tork ve 186 kg gibi bir şey. Asıl alet onlar olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

650 nin GT versiyonu gelir belki bu sene.

http://global.cfmoto.com/650CC/12573.html

20190606130240.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------

http://global.cfmoto.com/NEWS/12580.html
https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/cf-moto-700cl-x-range/
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,494
Üzerinde kullanılan bloğun Kawasaki'nin uzun yıllardır kullandığı çift silindir 650 cc blokla bir bağlantısı vardı. O nedenle motor kısmından gol yemezsiniz diye düşünüyorum. Yedek parça, servis ve 2. el değer kaybı konularını yok sayarsak bence çok tatlı bir motor.

Abi bloğun aynısı senin kasadaki blok. Üstelik adamlar daha da kısmışlar gücü euro 4 vs muhabbetlerine çok daha uzun ömürlü olacağını düşünüyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
12,743
Abi bloğun aynısı senin kasadaki blok. Üstelik adamlar daha da kısmışlar gücü euro 4 vs muhabbetlerine çok daha uzun ömürlü olacağını düşünüyorum.

Evet benimki 70 bg, Cf 60 bg. Gerçi benim motorun da piyasası ve yedek parçası yok. İhtiyacım olursa yurt dışından parça getiririm diye düşünüyorum. CF'de de aynı mantık izlenebilir.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Şöyle düşün Leonciino benim cafe racer scrambler tarzında bu evrende sevdiğim makineydi. Ama 35000 TL ye alıp 27 bin km bindikten sonra 27000 TL ye sattım. Yazın ikince elde 30 veren oldu vermedim. O zaman satmak istemiyordum çünkü. Ama bunun olacağını satın aldığım ilk günde biliyordum. İkinci el değer kaybın aşağı yukarı böyle olur. Ben pişman değilim çünkü o motora sahip olma arzum çok büyüktü. Ama kesin niyetin varsa bunun olabileceğini düşün.

"" öyle olacagını bilmiyordum"" ifadesi eksik şöylesi daha dogrusu öyle oldugu , piyasa bana öğretti"" desek daha dogru bir ifade olur.

49 binden 45 binden mi öyle bir şeyden ilana koymuştun , sana 30 üstüne verebilir isen büyük başarı demiştim dolar 5,5 altında kaldıgı müdetçe ..Dilimiz döndügünce piyasa dinamikleri serbest piyasa ekomonsiden NİSH üründen bahsettim ettik ama sen bizi saçmalak ile yok ERTEM EĞİLMEZ ne Sernaristligimizi bırakmamıştın..Senarist ol diye kendi tercübesiz aklınca alay etmeye kalkmıştın..

Piyasa ya karşı konulmaz kuralınca oynayacaksın... Siz bir sene önce satışa koydugunuz dan buya araçlar yüzde %20 değer arttı 27 den 4-5 binde deger artış düşseniz aslında geçen seneye parasal degeri 23-22 bin TL ye vermişsiniz..

İnsanların yanlışından dönüp dogruyu bulmaları güzel bir şey
İnsanların hataları kabul etmeleri ""Erdem""
Hatayı kabul edip özür dilemek ise ""büyük bir erdem"" Tabi kendisine gösterilmeden :)

Neyse zaman en iyi ögretmendir kendi adına olumlu yönden bakmalısın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst