Ceza Yedik İyimi (:

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugun OGSden 1.kopruden taksım donusu plakayı kapayıp kacıyordum ve bunun ıcın otoban devrıyesı koymuslar 2009 model bır corolla dırek pesıme dustu camlıcanın ordan berı kadıkoye kadar kactım. sonra kadıkoyun gırısınde 2 devrıye aracı yola barıkatımsı bırsey yapmıslar orda kaldım ve motoru aslında calıntı sanmıslar. bır hırsızlık vakası varmıs motorlu tarıflere uyuyormusum ondan oldu. ama amerıkan fılmlerındekı gıbıydım. sonunda yalvar yakar kurtuldum ama motoru baglıyorlardı kız arkadasımı taksıyle gonderdıler ve benı polıs otosuna aldılar son anda ogrencı oldugum ıcın kurtuldum cıdden kgs alcak zamanım olmadıgı ıcın boyle bırsey yaptım. 61 tl ceza kesıldı 45 tl oluyormus 1 haftada odersem :(
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
az önce başka bir topic de ben bedava geçiyorum diyen arkadaşlar vardı demek ki başına böyle bişey gelme ihtimali var onların da kardeş geçmiş olmasın diyorum ben de yapmayın böyle şeyler
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
valla üzüldüm dersem yalan olur....

mazaretinde çok ilginç kgs alacak zaman bulamadım....
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
nereye kaçıyorsun çek sağa bekle gelsin polis abim :) beleş eçtiklerine sayarsın cezayı artık
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Masallah , senin ogrenci olman zaman bulamaman boyle sacma davranislarda bulunmani mesrulastirmiyor ,

Ders alinsin diye bu basigi actiginida dusunmuyorum , birde tek degilsin hey masallah.


Ates ederler dostum ates , ogrenci oldugun icin kursun gecirmez olamazsin aklini basina devsir.

Baslik sonrasi tek bir pismanlik , yada diger arkadaslarin yapmamasi gerektigini belirten tek bir cumle kurmamis olusunuda anlamiyorum ,

Bu olayi payasiyor olman bile utanc , fikrim bu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------

Camlicadan kadikoye kadar olan duzergahdaki tum arac ve yayalarin da can ve mal guvenligini tehlikeye sokmus olusunda hic insancil degil , agir elestiriyor olabilirim ama osuruktan nedenlerden dolayi bir baska arkadasimizida kaybetmeyi istemiyorum.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Masallah , senin ogrenci olman zaman bulamaman boyle sacma davranislarda bulunmani mesrulastirmiyor ,

Ders alinsin diye bu basigi actiginida dusunmuyorum , birde tek degilsin hey masallah.


Ates ederler dostum ates , ogrenci oldugun icin kursun gecirmez olamazsin aklini basina devsir.

Baslik sonrasi tek bir pismanlik , yada diger arkadaslarin yapmamasi gerektigini belirten tek bir cumle kurmamis olusunuda anlamiyorum ,

Bu olayi payasiyor olman bile utanc , fikrim bu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------

Camlicadan kadikoye kadar olan duzergahdaki tum arac ve yayalarin da can ve mal guvenligini tehlikeye sokmus olusunda hic insancil degil , agir elestiriyor olabilirim ama osuruktan nedenlerden dolayi bir baska arkadasimizida kaybetmeyi istemiyorum.

:cat::cat::cat:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Ogrenci arkadas sen Mt 29 ekim etkinliginde vardin sanirim ? Dikiz aynalarindan biri olmayan arkadasmisin sen .?
Eger o kisi sen isen , o dakka vermisdim notunu zaten onun icin basina bundan sonra gelecek sorunlar icin kimseyi suclama emi , ya cebine bolca para koy yada sevdiklerinle vedalas insanlarin hak ve keyflerine tecavuz edecek bunu kendine hak goreceksen ki ders almani cok isterim , cok yasamazsin.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
dışarda yapmış olduğumuz olumlu veya olumsuz her hareket aleyhimizedir.hani derlerya ''birimiz hepimiz,hepimiz birimiz''.aynen böyle birşey işte. şimdi seni o şekilde kaçarken yakalayan memur yarın birgün ben ordan geçerken,senden edindiği tecrübeyle bana başka bir gözle bakmış olucak.yani motorcu olmak diğer bireylerin gözünde,aklında,fikrinde nasıl bir intibağ bırakır?işte burası çok önemli.mesela ben bir topluma girdiğim zaman motorcu olduğumu belli etmeden konuyu motor muhabbetine bağlıyorum.direk cevap şu. başta kelimelere başlamadan önce (yaaa bırak şu O......bilmem nelerini diyerek başlıyolar)yani bu adamın ettiği küfürde bir nehzede olsa seninde tuzun bulunuyor.yazdıklarım seni rencide etmek için değil kesinlikle,böyle anlaman beni gerçekten üzer.ben sadece davranışlarımızın,bize yansıyş şeklini tarif etmek istedim.lütfen sende birdaha butip davranışlarda bulunma.zaten yeterince bizden nefret ediyorlar.saygılarımla
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Keşke bağlasalarmış motorunu:cat:

Kendini düşündüğün yok en azından motorun bağlanınca çevrene zarar verebilme şansın azalırdı:pr:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu ne gereği var? ye paşa paşa cezanı.. kendi hayatını, elin kızının hayatını niye tehlikeye atıyorsun? hayır polis memuru çekse vursa o memurun da sicilinin içine ettireceksin ölü halinle bile..

geçmiş olsun.. ama uyanalım arkadaşlar, çocukluk yapmaya gerek yok. bu dünya çocukluk yapacak kadar gayri ciddi bir yer değil ne yazık ki.. hayat herkese ikinci bir şans verdirmiyor.
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
hak etmişsin. kgs kartını almak içinde bankaya gitmene gerek yok. motosikletine benzin alacağında git shell istasyonuna deponu doldur, onlarda kgs kartı var. kartı al bak işine kendini ve kız arkadaşını düşünmüyorsun ki yoldaki diğer kişileri tehlike altında bırakmaya hakkın yok senin yüzünden başkalarının canı yanmamalı. ve neden konuyu internete taşıdığını anlam vermek mümkün değil hem suçlusun suçunu biliyorsun ve buraya yazıyorsun. forumda böyle davranışları görmek istemeyen benim gibi bir çok kişinin olduğunu düşünüyorum
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
KGS yi çıkartmak 5 dk.bile sürmüyor böyle maceraya ne gerek vardı umarım ders almışsındır.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
üzüldüm desem yalan olur.

ilk kgs mi aldığım gün geldi aklıma. dalgınlıkla girmişim 1. köprüye (o zaman 2. de para geçiyordu). sap gibi kaldım, kimseyi de durduramıyorum kgs ödeünç istemek için. neyse sağolsun bir kurye arkadaş geldi. bantla gazete verdi. ben daha ne olduğunu çözemeden kendisi motora atlayıp gişeden geçti ve sağdan çıkan 2 adet motorlu polis eşliğinde sağa yanaştı. sahneyi görünce direk gidip kgs mi aldım. hatta şimdi 3 tane var. yok ordan aldığına buradan para yükleyemiyorsun ayağı ile.

bu kadar yazmamın sebebi konu sahibini ciddiye aldığımdan değil ileride birisi bu konuyu okursa bilgi olsun.
zira eğer şehirde yaşıyorsanız şehir kurallarına uyacaksınız. uymaz iseniz uydururlar.
konu sahibini ciddiye almamın sebebi eğer kaçak geçerseniz ödeyeceğiniz ücret geçiş cezasının 10 katı ve idari cezadır.
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
lütfen " plakada türk bayrağı yasak ??? " konusundaki hassasiyetinizi bu başlıktada gösterin.

yasalar mazeret dinlemiyor ve insan nefsine ve duygu düşüncelerine bazı yerlerde tolerans göstermiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
Bugun OGSden 1.kopruden taksım donusu plakayı kapayıp kacıyordum ve bunun ıcın otoban devrıyesı koymuslar 2009 model bır corolla dırek pesıme dustu camlıcanın ordan berı kadıkoye kadar kactım. sonra kadıkoyun gırısınde 2 devrıye aracı yola barıkatımsı bırsey yapmıslar orda kaldım ve motoru aslında calıntı sanmıslar. bır hırsızlık vakası varmıs motorlu tarıflere uyuyormusum ondan oldu. ama amerıkan fılmlerındekı gıbıydım. sonunda yalvar yakar kurtuldum ama motoru baglıyorlardı kız arkadasımı taksıyle gonderdıler ve benı polıs otosuna aldılar son anda ogrencı oldugum ıcın kurtuldum cıdden kgs alcak zamanım olmadıgı ıcın boyle bırsey yaptım. 61 tl ceza kesıldı 45 tl oluyormus 1 haftada odersem :(

az bile olmuş
keşke gereği neyse onu yapsalarmış


kgs alacak zamanın yok ama plaka kapamaya zamanın var

bir musibet derler
bakalım ne dersler çıkartacaksın
geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst