Ceza Yedik İyimi (:

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
okuduğum kadarıyla herkes bu duruma karşı. ne güzel....

peki durmadan köprüden kaçak geçenler kim?

ve değer mi üç kuruş için böyle sıkıntı çekmeye?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
yok yetim hakkıymış felanmış, konuyu açan üye diğer üyeler tarafından hırsız damgası yemiş nezarette kalmalıymış. siz hangi dünyada yaşıyorsunuz. yaptıgın hareket dogru değil de geç.
madem lafı bu kadar uzatıyorsunuz; peki aydın doğan gibiler niye hala hapiste değil de elini kolunu sallayrak geziyor. onlar vergi vermeyince sevap sayılıyor herhalde.
fiş almazsam ne kadar olur deyince de yetim hakkı olmuyor.

hadi cevap verin yurdum insanı
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
yok yetim hakkıymış felanmış, konuyu açan üye diğer üyeler tarafından hırsız damgası yemiş nezarette kalmalıymış. siz hangi dünyada yaşıyorsunuz. yaptıgın hareket dogru değil de geç.
madem lafı bu kadar uzatıyorsunuz; peki aydın doğan gibiler niye hala hapiste değil de elini kolunu sallayrak geziyor. onlar vergi vermeyince sevap sayılıyor herhalde.
fiş almazsam ne kadar olur deyince de yetim hakkı olmuyor.

hadi cevap verin yurdum insanı

Sayın Unakıtan fiş olayına kökten çözüm getirdi

ama haklısın
görevini yapması gereken çoğu kişi görevini yapmıyor
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
fiş fatura olayında bana gore eskiye nazaran tek gelişme şu oldu:
eskiden bana fiş kes dedigin zaman satıcı bozulurdu ya da tuhaf tuhaf bakardı veya fişli bu fiyat fişsiz şu fiyat derdi şimdi oyle bişi gozlemlemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yetim hakkıymış felanmış, konuyu açan üye diğer üyeler tarafından hırsız damgası yemiş nezarette kalmalıymış. siz hangi dünyada yaşıyorsunuz. yaptıgın hareket dogru değil de geç.
madem lafı bu kadar uzatıyorsunuz; peki aydın doğan gibiler niye hala hapiste değil de elini kolunu sallayrak geziyor. onlar vergi vermeyince sevap sayılıyor herhalde.
fiş almazsam ne kadar olur deyince de yetim hakkı olmuyor.

hadi cevap verin yurdum insanı

o zaman hepimiz" yaptığın hareket doğru değil" deyip geçelim
hatta iyisi hiç yazmamak değil mi?
foruma yeni bir soluk getirmiş oluruz.
kötüden emsal olmaz,olsaydı hiç birimiz burada yazamazdık.Bu ülke olmazdı.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
fiş fatura olayında bana gore eskiye nazaran tek gelişme şu oldu:
eskiden bana fiş kes dedigin zaman satıcı bozulurdu ya da tuhaf tuhaf bakardı veya fişli bu fiyat fişsiz şu fiyat derdi şimdi oyle bişi gozlemlemiyorum.

çünkü artık kimse fiş almıyor
eskiden fiş sadece vergi iadesi için alınırdı
vergi iadesi kalktığına göre fiş toplayan da kalamdı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst