- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar 23.02.2014 tarihinde gerçekleştirdğimiz gezi resimlerini ancak yeni zaman bulabilmem nedeni ile şimdi atabidim umarım beğenirsiniz.Buyrun resimlere:cherry:
Küheylan her zamanki gibi hadi artık gidelim der gibi
Bu arada kendimin de bi resmini çekeyim bakalım
Arkadaşlarmızla buluşacağımız mekanda Burak hocam ile beklemeye başladık.
Çok geçmeden onlarda geldi zaten
Küheylan her zamanki gibi hadi artık gidelim der gibi
Bu arada kendimin de bi resmini çekeyim bakalım
Arkadaşlarmızla buluşacağımız mekanda Burak hocam ile beklemeye başladık.
Çok geçmeden onlarda geldi zaten
Son düzenleme: