Ceyhan ve Adana ekibi Zorkunda idik

Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Selam arkadaşlar 23.02.2014 tarihinde gerçekleştirdğimiz gezi resimlerini ancak yeni zaman bulabilmem nedeni ile şimdi atabidim umarım beğenirsiniz.Buyrun resimlere:cherry:
CIMG4095d97I0.jpg

Küheylan her zamanki gibi hadi artık gidelim der gibi
CIMG4096rNR0K.jpg

Bu arada kendimin de bi resmini çekeyim bakalım
CIMG4097ulcC.jpg

Arkadaşlarmızla buluşacağımız mekanda Burak hocam ile beklemeye başladık.
CIMG4099JjIOM.jpg

CIMG4101qHzlM.jpg
CIMG4102SweN2.jpg

Çok geçmeden onlarda geldi zaten
CIMG4103r1NYh.jpg

CIMG4104nxV4C.jpg
CIMG4105AurK.jpg
CIMG4106kecm.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Kısa bir sohbettem sonra yola koyulduk

CIMG4107Hlzk.jpg
CIMG41083pjzQ.jpg
CIMG4109vtNY0.jpg
CIMG4111xqsDY.jpg
CIMG4112vpDjS.jpg

Derken bir solukta olukbaşına vardık ve bir çay molası verdik.
CIMG4113UFM6m.jpg
CIMG4114iD7zb.jpg
CIMG4115FJ9jC.jpg

Olukbaşında közde çay demlemiş amcam bizleride buyur etti bizlerde kıramadık
CIMG4116du9Dp.jpg
CIMG4117OUVmW.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

CIMG4118.jpg
CIMG4119.jpg
CIMG4120.jpg
CIMG4121.jpg
CIMG4123.jpg
CIMG4124.jpg

Sucuklarda gel gel ediyor ama bizim nevalemiz başka yeltenmedik bile ama çayın tadı başka idi caaanımm:mrgreen::mrgreen:
CIMG4125.jpg
CIMG4126.jpg
CIMG4127.jpg

Murat hocam sana da gülmek ayrı yakışıyor.
CIMG4128.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------

CIMG4129.jpg
CIMG4130.jpg
CIMG4133.jpg
CIMG4134.jpg
CIMG4135.jpg
CIMG4136.jpg

Sağolsun vardığımız karagöl isimli köyde bir abimiz bize kendi evini açtı hoş sohbet bir abi idi.
CIMG4138.jpg
CIMG4139.jpg
CIMG4141.jpg

Bizleri evinde misafir eden dünyalar tatlısı ablamız ve oğlu
img]http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/03/11/CIMG4142.jpg[/img]


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

CIMG4143.jpg
CIMG4144.jpg
CIMG4145.jpg
CIMG4146.jpg
CIMG4147.jpg
CIMG4148.jpg
CIMG4149.jpg
CIMG4150.jpg
CIMG4151.jpg
CIMG4152.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

CIMG4153.jpg
CIMG4154.jpg
CIMG4155.jpg
CIMG4156.jpg
CIMG4157.jpg
CIMG4158.jpg
CIMG4159.jpg
CIMG4160.jpg
CIMG4161.jpg
CIMG4162.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

CIMG4163.jpg
CIMG4164.jpg
CIMG4165.jpg
CIMG4166.jpg
CIMG4167.jpg
CIMG4168.jpg
CIMG4169.jpg
CIMG4170.jpg
CIMG4171.jpg
CIMG4172.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

CIMG4173.jpg
CIMG4174.jpg
CIMG4175.jpg
CIMG4176.jpg
CIMG4177.jpg
CIMG4178.jpg
CIMG4179.jpg
CIMG4180.jpg
CIMG4181.jpg
CIMG4182.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

CIMG4183.jpg
CIMG4184.jpg
CIMG4185.jpg
CIMG4186.jpg
CIMG4187.jpg
CIMG4189.jpg
CIMG4190.jpg
CIMG4191.jpg
CIMG4192.jpg
CIMG4193.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Çok eğlenceli görünüyor hocam tekerinize sağlık. Sayenizde biz de biraz hava aldık.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
CIMG4205.jpg
CIMG4206.jpg
CIMG4207.jpg
CIMG4208.jpg
CIMG4209.jpg
CIMG4210.jpg
CIMG4211.jpg
CIMG4212.jpg
CIMG4213.jpg
CIMG4214.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
Dönüş yolunda Adanadan gelen arkadaşlar ile Erzinde vedalaşıp Burak hocam ile Botaş yolundan dönelim dedik Ceyhana ve yol üzerinde İncirli köyüne uğrayalım diye düşündük biraz dağ havasından sonra deniz havası iyi gelir düşüncesi neyse son resimler idi nice güzel gezilere inşallah.:king::king::king:

CIMG4216.jpg
CIMG4217.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Erzin İçmeler Zorkun Karagöl bizim oraları komple gezmişsiniz bizimde yazlık zorkunda yazın gelirseniz o taraflara tanışmak sizi ağırlamak isterim tekeriniz düz bassın :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel bir güne imza atmışsınız.:cat:neşemiz,dostluğumuz ve birlikteliğimiz daim olsun dostlarım.:rendeer:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Of of of afiyet olsun dostlar :cat:
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Bir admin resimleri birleştirise güzel olur :)

Bu arada çok matrak bir gruba benziyor yaşlar biraz almış yürümüş ama ruhunuz hala 18 süper :thumleft:

Allah kaza bela göstermesin bol bol gezmeniz dileği ile tekerinize taş değmesin :bounce:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Rapor için teşekkürler Mustafa'm. :cat:

Güzel bir güne imza atmışsınız.:wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bereketli yağışlar başlayınca 3 haftadır gezemedik, resimlere bakıncada motorumu ne kadar özlediğimi anladım. Mustafa, kebaplar ve foto paylaşımı için teşekkürler umarım en kısa zamanda başka bir rotada tekrarlarız :cat:
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
970
Mustafa abim ellerine sağlık. :cat:
Senin Küheylanın çantaları var bir adet çekme halatı bulundur. Bidaha ki gezide çekersin beni bisikiletimle...:queen:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Mustafa abim ellerine sağlık. :cat:
Senin Küheylanın çantaları var bir adet çekme halatı bulundur. Bidaha ki gezide çekersin beni bisikiletimle...:queen:
Murat hocam senin canın sağolsun ne demek her zaman yerin hazır artçı olursun , artçın olurum küheylan emrinde :thumleft:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
o piknik yaptığınız kulübenin olduğu yere bayıldım, bu arada bayağı eğlenmişsiniz, gezmişsiniz, paylaşım için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst