- Konu Yazar
- #21
Mustafa kardeşim çok teşekkür ederim sanırım bir organizasyon eksikliği olmuş,bizler Cumartesi öğleden sonra geldik,hiç motosiklet göremedik,bizlerde bu organizasyonu sadece ofroad'caların düzenlediğini düşündük ama olsun önemli olan katılmaktı,gönül isterdiki sizler ile de tanışalım yine eksiklik işte halbuki bir telefon yakınız ama telefon numaralarmız kayıtlı değil inşallah başka bir organizasyonda tanışmak dileği ile.:thumleft:hoş geldiniz ve iyikide geldiniz sizleri alanda gördüm mavi bandit vardı bende sellektör yaptımö ama kamp kurduğunuz yeri bulamadım sizi bi gelirken bide giderken gördüm şahsen tanışıp fazlaca muhabbetimiz olmadığı için sizi durdurmak istemedim yolda ama ahmet abiyi görmüş olsa ididm kesin durdurudum onunla bir iki defa karşılaştık çünki sizleri de sanal dan paylaşımları nız ile tanıyorum ama dediğim gibi çadır kurduğunuz yeri aradım bulamadım cumartesi akşamı mersinli of rood cularla beraberdim gece 11 e kadar ve o iki kros da tarsustan vedat abi ve buyuk babanın motorları idi keşke gelirken bi bilgilendirme yabsa ididiniz de sizinle ilgilen mek isterdik bu konuda daha öncede size serzenişlerim olmuştur maraşta mt den dostlar olduğunu biliniz
VE BELİRTEYİM YEMEK YEDİĞİNİZ TURAC LA BENİM ARAM 50 METRE
---------- Post added at 18:37 ---------- Previous post was at 18:35 ----------
Sencer kardeşim iyi dileklerin için teşekkürler.:cat:kazasız belasız nice gezilere...
Yolunuz açık olsun, tekeriniz düz bassın![]()