Ceyhan motosiklet grubu Kahramanmaraş ofroad kampında idi

Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Selam arkadaşlar İki hafta önceden planladığımız Kahramanmaraş ofroad festivaline 13-14 Nisan tarihlerinde Ceyhan ekibi olarak gittik, gördük,yaşadık yani o heyacanı ve bol bol resim çektik gerek kamp alanı,gerek parkurlar bazı aksaklıklara rağmen iyiydi,sanırım motsiklet grupları pek ilgi göstermemişti çünkü pek gelen olmadı bizim dışımızda biz sadece iki tane kros motosiklet gördük onlarda tarsustan katılmışlardı,sağlık olsun.Ama kamp alanı çok güzel bir yer olmasına rağmen zemin olarak güzel değil idi,tuvalet ve su yoktu.İnşallah ilerideki zamanda daha iyileri olur inşallah,her şeye rağmen eğlendik,gezdik,yol yapmış olduk,uzatmadan resimleri atayım.:mrgreen:
RCcb8.jpg
cMkOd.jpg
FQJCe.jpg
xyvHd.jpg
8NBZI.jpg
Cer96.jpg
hCcPN.jpg
BDUPj.jpg


---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

6Z7DM.jpg
M2d6l.jpg
tBz8N.jpg
FVcJN.jpg
C96R.jpg
Tlqar.jpg
Xh8HT.jpg
ucK1S.jpg
hT9Ug.jpg


---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:40 ----------

AfV38.jpg
hcaMy.jpg
KsPEv.jpg
lstg.jpg
Slix9.jpg
H2DVZ.jpg
j1KEU.jpg
FHeY1.jpg
wfyek.jpg
MDI3o.jpg


---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 19:55 ----------

PMLpu.jpg
Ka58N.jpg
r8sfe.jpg
2WR9a.jpg
vhaFi.jpg
yYsS.jpg
jNLV6.jpg
FpZi.jpg
LftYF.jpg


---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:07 ----------

5qpi.jpg
VFdOS.jpg
leYsE.jpg
WDUs.jpg
G2xRS.jpg
60rHQ.jpg
Y1Frg.jpg
qActN.jpg
mhRVO.jpg


---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

v8Be3.jpg
mygAq.jpg
Ls7Ft.jpg
3gfcO.jpg
JmG1E.jpg
ckgiJ.jpg
BleA9.jpg
td0AP.jpg
YXgOS.jpg
r31jP.jpg


---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:31 ----------

8lPNW.jpg
xgcPZ.jpg
oW4PT.jpg
R7dbG.jpg
uqtH.jpg
jGenO.jpg
9X3nU.jpg
vVNSF.jpg
9oimj.jpg
PDwql.jpg


---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

0W6em.jpg
PZy4Y.jpg
ie5j1.jpg
m9gC0.jpg
lhSqA.jpg
dPqX9.jpg
vdYqC.jpg
EvFXU.jpg
V4gaF.jpg
F4if1.jpg


---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:52 ----------

Y86z1.jpg
mqcsU.jpg
Syc3.jpg
uUlp.jpg
Irmpj.jpg
gcs6v.jpg
vYXRU.jpg
Jhi20.jpg
s5CAd.jpg
6UBRM.jpg


---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

JqiSs.jpg
dmiUb.jpg
mUan7.jpg
tYgpL.jpg
YfF4A.jpg
Ls0e4.jpg
MOXc.jpg
3lOAL.jpg
WFp1c.jpg
yDmqp.jpg


---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:09 ----------

jiASJ.jpg
N57TG.jpg
jgpud.jpg
eZVma.jpg
zMoK.jpg
Gprsg.jpg
fsy47.jpg
1Cbft.jpg
F9VXR.jpg
25Q6S.jpg


---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

593KX.jpg
VBPnb.jpg
wypt8.jpg
Y4XKh.jpg
ekdhw.jpg
k2zbJ.jpg
IKhtc.jpg
VxBtD.jpg
WoNyK.jpg
075ds.jpg
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Ellerine sağlık Mustafa'm.
Güzel bir etkinliğe imza atmışsınız.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
P75oL.jpg
iQhxk.jpg
QRZM.jpg
A0h.jpg
bc1z5.jpg
5i0YF.jpg
WxHg.jpg
RpCOa.jpg
iX8oB.jpg
zRdmI.jpg


---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

yWZJf.jpg
JteBh.jpg
mE6jQ.jpg
Vnm8t.jpg
EwiVP.jpg
K3Q7o.jpg
tw73o.jpg
k03X.jpg
H9Mlk.jpg
TktIL.jpg


---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:38 ----------

Ellerine sağlık Mustafa'm.
Güzel bir etkinliğe imza atmışsınız.
Sıtkı abim çok teşekkür ederim.:thumleft:
Senin kadar güzel rapor hazırlayamıyorum.İdare et be abim.:thumleft:
Gözlerim sizleri aramadı desem yalan olur özlettiniz sizleri.:cat:
Arkadaşlar geri kalan resimleri yarın atarım artık yorgunluktan bittim gari.:king:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Diğer gezilere göre az beslenmişsiniz :) ,

Güzel bir etkinlik olmuş, adınıza sevinirken kendi adıma üzüldüğümü belirtmek isterim, :p
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sıtkı abim çok teşekkür ederim.:thumleft:
Senin kadar güzel rapor hazırlayamıyorum.İdare et be abim.:thumleft:
Gözlerim sizleri aramadı desem yalan olur özlettiniz sizleri.:cat:
Arkadaşlar geri kalan resimleri yarın atarım artık yorgunluktan bittim gari.:king:
Ne demek Mustaf'm. Ne güzel rapor olmuş işte.:cat:
Maalesef haberimiz yoktu bu etkinlikten. Bize de iyi bir fırsat olurdu, gelirdik.
Sağlık olsun. Artık başka zaman diyelim.:wiinkk:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hep beraber eğlendiğinize ve iyi vakit geçirmenize sevindim.dostlar hep birarada.gayet güzel olmuş.artık çarşamba günü anılarınızı dinleriz.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
hep beraber eğlendiğinize ve iyi vakit geçirmenize sevindim.dostlar hep birarada.gayet güzel olmuş.artık çarşamba günü anılarınızı dinleriz.paylaşım için teşekkürler.
Tabiki Bora abi kritiğini yaparız Çarşamba günü.

---------- Post added at 08:16 ---------- Previous post was at 08:14 ----------

Diğer gezilere göre az beslenmişsiniz :) ,

Güzel bir etkinlik olmuş, adınıza sevinirken kendi adıma üzüldüğümü belirtmek isterim, :p
Oğuz kardeşim yok yok en ufak ayrıntıyı bile atlamadık evvel allah.Yanımızda Özden vardı yemeklerde en ufak eksiklik yoktu sadece canınız çekmesin diye atmadım ama akşam fırsat bulursam atacağım geri kalan resimleri.:queen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Mustafa hocam,
Açık büfe kahvaltıdan işletmeci kesin zarar etmiştir.:mrgreen:
Güzel bir kamp yeriymiş. Ama su ve Wc. olmaması kötüymüş.
Eğlenmiş olmanıza sevindim.

Mustafa hocam,
Fotoğraftaki masa katlanır hale geldiğinde motorda gidiyormu?
Yada kim nasıl getirdi?
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Mustafa abi o domatesi ağzına atan arkadaşla beni mutlaka tanıştırmalısın. Nerde ne zaman olursa beni mutlaka ara onunla bi yemek yemem lazım karşılıklı :queen:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Abi ben neyle geldim Mobiletle mi :p

Fazla kalamadım sizlerle, zeytinbeli kampında daha fazla zaman geçiririz artık :)
Sertaç kardeşim özür dilerim haklısın.Seninde Kros motosiklet ile geldiğini unuttum valla.:santa:

---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:17 ----------

Mustafa hocam,
Açık büfe kahvaltıdan işletmeci kesin zarar etmiştir.:mrgreen:
Güzel bir kamp yeriymiş. Ama su ve Wc. olmaması kötüymüş.
Eğlenmiş olmanıza sevindim.

Mustafa hocam,
Fotoğraftaki masa katlanır hale geldiğinde motorda gidiyormu?
Yada kim nasıl getirdi?
Evet Yusuf abi zaten işletmeci mümkünse bi daha gelmeyin dedi.:queen:
Katlanır masayı Hasan arkadaşım getirmişti evet motosiklet ile getirdi hemde çantasında:cherry:

---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 20:19 ----------

Mustafa abi o domatesi ağzına atan arkadaşla beni mutlaka tanıştırmalısın. Nerde ne zaman olursa beni mutlaka ara onunla bi yemek yemem lazım karşılıklı :queen:
Hakan kardeşim hiç aklıma gelmemişti valla sizi en kısa zamanda buluşturup kapıştırmam lazım ama Özden o kadar yemekten sonra üstünede seni de yer haberin olsun.Bu adamın doyduğunu bu alemde gören olmadı haberin olsun.:flower:

---------- Post added at 20:25 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

Bu arada resimlerin devamını atmaya devam ediyorum.İyi seyirler
PQi7t.jpg
OMR7.jpg
2baxh.jpg
O9taN.jpg
GzOx.jpg
dU9Cg.jpg
w7JB3.jpg
ZzPJj.jpg
nFEyk.jpg


---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:25 ----------

CWJUM.jpg
VuKi4.jpg
X3joz.jpg
hxbNJ.jpg
E85Z3.jpg
koJzq.jpg
xAIwE.jpg
pIeGq.jpg
LEpIY.jpg
RHA89.jpg


---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:30 ----------

MLSv.jpg
jFCNq.jpg
zWkNL.jpg
Ijrdx.jpg
rOlFT.jpg
sOMop.jpg
9PAld.jpg
lXwJP.jpg
YrZ1i.jpg
QV0xH.jpg


---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:39 ----------

5vpG.jpg
HRavQ.jpg
1Ogkz.jpg
BpXn9.jpg
Zpvxl.jpg
NObXR.jpg
FXHUM.jpg
A4RK.jpg
Zk64i.jpg
Ujcih.jpg


---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:49 ----------

cFus9.jpg
iG6k.jpg
I5bLn.jpg
azECG.jpg
dHlXx.jpg
5q0yK.jpg
XZ8Id.jpg
3WG5n.jpg
Xsk4v.jpg
9dCHA.jpg


---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 20:58 ----------

3mnhz.jpg
etF81.jpg
nfde4.jpg
XrKJ.jpg
d2s.jpg
YdnmI.jpg
RSH40.jpg
uv7A.jpg
Ceja.jpg
oe2Zy.jpg
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
abi cok güzel bi gezi olmuş tekerize saglık yaw ama ben hiç cross motoru göremedim ....
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
merhaba ceyhanlı doslarım, güzel bir kamp yapmışsınız, bu vesile ile çoktandır görmediğim doslarıda bir arada resimlerde görmüş oldum. ellerinize sağlık.
lastromantıc kardeş, o domatez yiyen arkadaşımızın adı özdendir. çok sevimli ve,de çok sempati bir arkadaşımızdır. ama aynı masada onunla oturup yemek yersen vallahi ac kalırsın.:queen:
mustafa abi, burak hocam, özdenim, o açık büfe kahvatıya çok güldüm çünkü siz orayı silip süpürürken işletme sahibi sizi görüp ne ecel teri dökmüştür. açık büfeyi koyduğuna koyacağına bin pişman olmuştur.:queen:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
mVWql.jpg
tBvwL.jpg
feqE.jpg
jVD0G.jpg
sWzU7.jpg
Lnmf7.jpg
0Hg7a.jpg
l5UQ3.jpg
BxME.jpg
FcvK9.jpg

Ve sevgili dostlar burası son nokta herkesin karnı doydu özden hariç o hiç doymaz,rahatlamış dikkat ediyorsanız herkeste bir mahmurluk,ayrıca bu kadar yemekten sonra yolumuz üzeri Osmaniye'de simit ve şalgam ama resim çekmeyi unuttum valla :king:
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
merhaba ceyhanlı doslarım, güzel bir kamp yapmışsınız, bu vesile ile çoktandır görmediğim doslarıda bir arada resimlerde görmüş oldum. ellerinize sağlık.
lastromantıc kardeş, o domatez yiyen arkadaşımızın adı özdendir. çok sevimli ve,de çok sempati bir arkadaşımızdır. ama aynı masada onunla oturup yemek yersen vallahi ac kalırsın.:queen:
mustafa abi, burak hocam, özdenim, o açık büfe kahvatıya çok güldüm çünkü siz orayı silip süpürürken işletme sahibi sizi görüp ne ecel teri dökmüştür. açık büfeyi koyduğuna koyacağına bin pişman olmuştur.:queen:
Gürsel'im yiğidim aynen öyle,işletme sahibi giderken mümkünse bi daha gelmeyin dedi.Adamın sağlığı bozuldu bu kadar iri yarı insanları görüp,ben bugün zarar ettim diye düşünmüş,ayriyeten bu sene fitre zekatta veremiyeceğim dedi.:thumleft:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
hoş geldiniz ve iyikide geldiniz sizleri alanda gördüm mavi bandit vardı bende sellektör yaptımö ama kamp kurduğunuz yeri bulamadım sizi bi gelirken bide giderken gördüm şahsen tanışıp fazlaca muhabbetimiz olmadığı için sizi durdurmak istemedim yolda ama ahmet abiyi görmüş olsa ididm kesin durdurudum onunla bir iki defa karşılaştık çünki sizleri de sanal dan paylaşımları nız ile tanıyorum ama dediğim gibi çadır kurduğunuz yeri aradım bulamadım cumartesi akşamı mersinli of rood cularla beraberdim gece 11 e kadar ve o iki kros da tarsustan vedat abi ve buyuk babanın motorları idi keşke gelirken bi bilgilendirme yabsa ididiniz de sizinle ilgilen mek isterdik bu konuda daha öncede size serzenişlerim olmuştur maraşta mt den dostlar olduğunu biliniz

VE BELİRTEYİM YEMEK YEDİĞİNİZ TURAC LA BENİM ARAM 50 METRE
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kazasız belasız nice gezilere...
Yolunuz açık olsun, tekeriniz düz bassın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst