- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
gaziosmanpaşa sapağındaki tır parkında, arkadaşı beklerken hayetler içinde çektiğim bir video. yıllardır motosiklet sürdüğüm bu güzergahı durup izleyince "ben burada nasıl sürüyorum" diye ürperiyorum.
diksiyon bozukluğu ve apışmalarımı mazur görün
(HD READY)
diksiyon bozukluğu ve apışmalarımı mazur görün