"cevat kelle" tem otoyolundan bildiriyor.

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
gaziosmanpaşa sapağındaki tır parkında, arkadaşı beklerken hayetler içinde çektiğim bir video. yıllardır motosiklet sürdüğüm bu güzergahı durup izleyince "ben burada nasıl sürüyorum" diye ürperiyorum.

diksiyon bozukluğu ve apışmalarımı mazur görün :p (HD READY)


 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Durunca öyle görünüyor, aslında çok hızlı gitmiyorlar :p Çok fazla olmaları da hızlı gidiyormuş gibi gösterebilir. Her ne olursa olsun korkutucu. :sunny:
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
valla İstanbul trafiğine toplam 4 kere arabayla girmek gibi bir gaflette bulundum... Kocaeli'den İstanbul'a gidene kadar baya tırstım diyebilirim... Sabahın 4ünde trafik olurmu yaa? ve trafikteki araçların tamamına yakını tır veya kamyon... İstanbul böyle bi memleketmiş meğer... Arabayla tedirgin oldum ben, burda motosiklet kullanan var... Helal olsun...
İstanbul köprü trafiğini görünce kızılaydaki de neymiş diyorum :) beterin beteri var, Ankara'nın kıymetini bilmek lazım.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
bende istanbula otobüsle gelirken allahım yeni motorla nasıl bu trafikten geri dönecem dedim :)
ama gerçektende içlerinde olunca o kadarda hızlı gitmiyorlar :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
100-120 Km kac gere söylediniz sayamadım yahu :)

Yoo gercekten hızlı gidiyorlar,Kısın cok iyi oluyor ama arkalarında gitmek
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Kamyon-tır yarışı izliyorum sandım:cherry: Bir yanlamadıkları kalmış :queen:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Şu yolda öyle yada böyle düştüğünüzü varsayın.

Üzerinizden geçenin haddi hesabı olmaz.

Lütfen azami dikkat ...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Gerçekten çekilen noktadan manzara korku filmi gibi, izledikçe insan gitgide geriliyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
265
bu videoyu canlı yaşadığımdan motosikletle temi ilk ve son kullanışım oldu. mecbur kalmadıkca girmem .
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
aslında kamyon ureten fırmalar muadıllerı olduğu ıcın rakıp fırmalar yüzünden kamyon guclerını abarttıkları oluyor aslında bellı bır hız sınırlaması getırıp motor bg guclerını ona gore yapmaları lazım ama nerdeee araba gıbı gıdıyorlar aman arkadaşlar dıkkat edelım hepsı degıl ama kamyon soforlerının bazıları katıl gıbı, zıhnıyetlerı cok kotu, kucuk araçtır ezer gecerım zıhnıyetınde yanınızda kamyon varsa bıran once gecıp uzaklasın ustunuze herhangı bır yükte dusebılır dıkkat lütfen!!!!
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
vdeo hızlandırılmıs :queen: valla arada bır kullanıyorum bu yolu guzel guzergah sıksık kaza oluyor ozellıkle bu yolda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst