- Katılım
- 14 Ağu 2010
- Mesajlar
- 2,051
Şahsen beni heyecanlandıran bir deney.Belkide dünyanın geleceğine çok büyük etkisi olacak bir olaya tanıklık ediyoruzdur.Ne diyelim, beyinlerine sağlık.
Benim, bu deneyden anladığım sonuç; maddeye kütlesini veren parçacığı bulmuş olmaları.
Keşke ülkemizde bilim dünyasına büyük katkılarda bulunsa.Fakat yüzyıllardır bize yüklenen ve bizim kabullendiğimiz aşağılık kompleksi yüzünden bir türlü gelişme gösteremedik.200 yıl geriden gelmeyi sürdürüyoruz hala.Batı bir şeyler bulur biz ise anca "Zaten Kuran-ı Kerim'de yazıyor." deriz.
Ayrıca belirtmeliyimki; bana göre bu deneyin sonucu Allah'a inanmak için bir neden daha..:cat:
Benim, bu deneyden anladığım sonuç; maddeye kütlesini veren parçacığı bulmuş olmaları.
Keşke ülkemizde bilim dünyasına büyük katkılarda bulunsa.Fakat yüzyıllardır bize yüklenen ve bizim kabullendiğimiz aşağılık kompleksi yüzünden bir türlü gelişme gösteremedik.200 yıl geriden gelmeyi sürdürüyoruz hala.Batı bir şeyler bulur biz ise anca "Zaten Kuran-ı Kerim'de yazıyor." deriz.
Ayrıca belirtmeliyimki; bana göre bu deneyin sonucu Allah'a inanmak için bir neden daha..:cat: