cep telefonu için tema:SS

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ya arkadaşlar aranızda tema yapmayı bilen yada güzel bi tema arşivi olan varmı?
ben motosikletli ama kaliteli bi tema arıyorum.anasını satayım bulamadım.saçma sapan şeylerin bile teması var ama telefonuma uygun bi motosiklet teması bulamadım.
telefonum w910i.:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Iphone için desen ayarlardık :p
hem senin o telefona tema yükleniomu :p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Iphone için desen ayarlardık :p
hem senin o telefona tema yükleniomu :p

olm iphone senin bile eline düşmüş.:cherry:
millette yokken sarmıştık biz iphone a.:cherry:
benm için iphone-pda-smartphone geçen hafta itibariyle kapandı:cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
olm iphone senin bile eline düşmüş.:cherry:
millette yokken sarmıştık biz iphone a.:cherry:
benm için iphone-pda-smartphone geçen hafta itibariyle kapandı:cherry:

Yok yani application storeden gir indir dicektim, giremessin bu telefonlada şimdi :p Kimsede yokken sende varmış hadi lan ordan :p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Yok yani application storeden gir indir dicektim, giremessin bu telefonlada şimdi :p Kimsede yokken sende varmış hadi lan ordan :p

olm yardımcı olacaksan ol işte.kirletme ortalığı:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:36 PM ----------

fatih abi bakma ordan gir de bi el at:cherry:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
olm yardımcı olacaksan ol işte.kirletme ortalığı:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:36 PM ----------

fatih abi bakma ordan gir de bi el at:cherry:

o bana laf sokacak konuyla ilgili deil :p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ne anlarım ben adamım. kapaklı samsungum var :)

canın saolsun abi:cherry::rendeer:
abi tabi insaniyet farklı.
bazıları da iphone muz yok diye dalga geçiyor:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:44 PM ----------

o bana laf sokacak konuyla ilgili deil :p

sokmuş bile.kapaklı samsungun altına da ne anlamlar var:cherry:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.myw910.lasyk.net/

bu sitede ne ararsan var daha karmı yağdırıyım olmadı kendi temanı yapman için program var :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 PM ----------

bozuldugu yerde ara 3 tane kırdım o cihazdan :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
istediğim temayı buldum.yardım eden arkadaşlara teşekkürler.
mali seninde allah belanı kaldırsın
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
iphone için Motosiklet teması olan bana da yarıdm etsin ozaman bilader :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst