Cep Telefonları Hata Mesajları...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
11222226aq.jpg



NOKİA cep telefonlarındaki en komik olaydır bu...

Sanki başka şansı varmış gibi kullanıcıya sorulur ve tek seçenek verilir.

==> Ben ; TAMAM tuşuna basmassam , telefona ne olacak diye merak etmiştim..

Sabah kadar sinyal verip aynı soruyu sordu...:queen: :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cyclopsan :queen: :queen: senden bunu beklemezdim volkan :queen: :queen:
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
145
UNUTMA bu telefonların yazılımları avrupadan türkçeye dönüşüyo
avrupada bir cihaz alınca kutudan ilk önce kullanım klavuzunu okuyup öyle kullanmaya başlıyolarmış
ABD de çamaşır makinalarına yaşanan bir olaydan sonra ''kedi köpek yıkanmaz'' diye yazı yazılmış
Biz türkler zekiyiz onlara göre daha pratik düşündügümüz için saçma gelen çok şey var
Buda öyle..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
279
İlk çıkan Ericsonlarda onu da demiyor, sorgusuz sualsiz tık deyip kapanıyordu,konuşurken şarjı full gösterirken..2010da da telefonununuz 15dakika 40 saniye sonra kapanabilir kabul ediyor musunuz diyecek herhalde
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi , mesele şurda : TAMAM tuşuna basmassan , telefon hiçbir tepki göstermiyo...

Ama mecburen tamam tuşuna basman lazım.

Telefonu KAPATMA diye bir tuş yok...Belki ben istemiyom kapatmak :p
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Sen bekle şarjı bitene kadar..O otomatik kapanır sorgusuz sualsiz :)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Benim Nokia 7210 um var istesem en kral telefonu alırımda "konuştursun yeter" diyorum kendi kendime :). Ses kalitesi ve kullanımı oldukca iyi, tabii fazla bir özelliğide yok ama bana uygun. Benimkinin tek sorunu arada sırada telefon çaldığında açmaya çalışıyorum fakat çalıyor açılmıyor :p. Çalmasıda hiç susmuyor telefonu kapatana kadar ve şu "simkartı yerleştirin" uyarısı var. Telefonu 1-2 defa düşürdüm belki ondan oluyordur :cherry: ...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
MeTaL' Alıntı:
Benim Nokia 7210 um var istesem en kral telefonu alırımda "konuştursun yeter" diyorum kendi kendime :).

o yüzden seni aradığım da duymuyosun :mrgreen: :mrgreen:
hahaa antika telefon bee :queen:
bi de en kral telefonu alırım demişş :mrgreen: :mrgreen:
motoru 3 ledin telide 3 le :queen: :queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Telefonu duymuyorum diye bir olay yok ki :p. Telefonum her çaldığında duyarım fakat akşam saat 17:00 den sonra ruh halime göre telefonlara cevap veririm. Mesela Counter oynuyorsam imkanı yok açmam veya motosikletteyken durup telefona bakmam. Msj yazmaktan nefret ederim msj atanı severim :cherry:. Kısa ve öz konuşmalar ilgimi çeker aşık misali atışmalarla süren konuşmalar değil. Telefonumu %90 iş için %5 zorunluluktan %5 ise tanıdıklar arıyor diye tutuyorum zaten :p. Telefonu üçlemesine üçlerizde başa çıkamam intihar ederim 3 telefonum olsa :p, zaten 1 tanesi yetiyorda artıyor ...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben de istesem en kral telefonu alırım, ne olmuş? sanki mercedes alıyoz :queen:
benim bir ericsson vardı, müzik seti gibi olmuştu. sadece şarj edilirken çalışıyordu. daha sonra şarj edilirken pili bitmeye başladı. musti gibi duvara vurmaya kıyamadığım için güzel bir törenle gömdük :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst