Telefonu duymuyorum diye bir olay yok ki

. Telefonum her çaldığında duyarım fakat akşam saat 17:00 den sonra ruh halime göre telefonlara cevap veririm. Mesela Counter oynuyorsam imkanı yok açmam veya motosikletteyken durup telefona bakmam. Msj yazmaktan nefret ederim msj atanı severim :cherry:. Kısa ve öz konuşmalar ilgimi çeker aşık misali atışmalarla süren konuşmalar değil. Telefonumu %90 iş için %5 zorunluluktan %5 ise tanıdıklar arıyor diye tutuyorum zaten

. Telefonu üçlemesine üçlerizde başa çıkamam intihar ederim 3 telefonum olsa

, zaten 1 tanesi yetiyorda artıyor ...