- Katılım
- 13 Nis 2005
- Mesajlar
- 200
- Konu Yazar
- #1
Bi Ağva yapalım dedik eşimle. Hava güzel herşey müsait. Şile'yi geçtik, adını hatırlayamadığım bir köyde yol ikiye ayrılıyor, Ağva Sahil yolu ve dağ yolu. Seçtik dağ yolunu 2-3 km gittik. Hızımız da yoktu aslında, sola bir viraj, mıcıra kaptırdım motoyu, ufak bir patinaj ve motor içe yatarak DÜŞTÜK.
10 sn sonrası, karşı yönden yeşil Truimph'lı bir abi geldi. Sırlar Dünyası gibi
Hemen yardımcı oldu. Kaldırdık motoru. Dedi ki, "Yollar çok tozlu, birileri mutlaka düşüyor". Demek ki tecrübe böyle birşey
Neyse, böyle böyle biz de edineceğiz
(Şaşkınlıktan adını bile soramadığım abiye tekrar teşekkürler)
Dün koruma demiri almıştım, bugün düştük
Motorda birşey yok, sadece depoda 2-3 cm'lik 2 çizik var (tabi yarım santim içe eğildi). Size soracağım: tamir için hemen gideyim mi, 1000 bakımını bekleyeyim mi? Motor 320 km.de
Çıkardığım dersler:
1.Mıcırlı yolda, minimum hızla viraj alınmalı. Şakası yok.
2. İyi ki tam korumalı çıkmışız, hiçbir yerimiz sızlamadı bile.
3. Mümkünse tek motor yola çıkmamak lazım.
500m ileride güzel bir mola yeri var. Orman içinde temiz bir yer. Çay içtik, şaşkınlığı attık ve yola devam ettik
Eşime dedim: "Düştük ama cennete düştük galiba
"
10 sn sonrası, karşı yönden yeşil Truimph'lı bir abi geldi. Sırlar Dünyası gibi
Dün koruma demiri almıştım, bugün düştük
Çıkardığım dersler:
1.Mıcırlı yolda, minimum hızla viraj alınmalı. Şakası yok.
2. İyi ki tam korumalı çıkmışız, hiçbir yerimiz sızlamadı bile.
3. Mümkünse tek motor yola çıkmamak lazım.
500m ileride güzel bir mola yeri var. Orman içinde temiz bir yer. Çay içtik, şaşkınlığı attık ve yola devam ettik