- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 178
- Konu Yazar
- #1
Bu yılki 3. videoyu çektik stunt kısmı kısa olduğu için konulu yaptık birazda eğlendik İnşallah race aldığımda daha iyilerini emanet değilde kendi motosikletimle rahatça yaparım. İyi seyirler ve EĞLENCELER.
http://www.izlesene.com/video/arabalar-cengiz-coskun-motosiklet-sovlari-kawasaki-zx-6/413464
DİĞER VİDEOLARIMA MYNET TEN (Cengiz Coşkun motosiklet) yazdığınızda ulaşabilirsiniz
http://www.izlesene.com/video/arabalar-cengiz-coskun-motosiklet-sovlari-kawasaki-zx-6/413464
DİĞER VİDEOLARIMA MYNET TEN (Cengiz Coşkun motosiklet) yazdığınızda ulaşabilirsiniz