- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar daha yeni aldığım kaskımı satıyorum.. Alırken aceleye gelip boyunu tam kontrol edemeden almıştık ve sorun oldu sadece 25 dakika takıldı. 200tl ye almışttım bir iki hafta önce şimdi 170e satıyorum. Tertemizdir nerdeyse hiç kullanılmadı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-nitro-ceneden-acilir-kask-47993481/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motor-sporlari-kask-nitro-ceneden-acilir-kask-47993481/detay/?