- Konu Yazar
- #1
Sevgili arkadaşlarım. Malüm ne zamandır bende bir Chopper cinsi motor merakıyla bütçeye uygun arayış içinde idim.
Regal Raptor 250 den tercihe başlayıp eleyerek 150cc lere düştüm.
Yüksek cc li motorların şehir içinde mullanımı park sorunu günlük yaşam içerisinde kullanımının zorluğunu farkettim ve onlardan vazgeçtim.
150cc lerin bana tam uygun olacağını düşündüm.
sonuçta bunların krank piston boy uzunluğunun sport tiplere oranla daha uzun olduğundan hız yapmadıkları ve zaten amacında hız olmadığı, gezi tipi olduğunu bilerek ve bende eşimle motor seyahatlerine çıkma arzusu olduğundan bunlardan tercih ettim.
Asya ultra 150, kuba 150-25 modeller bakınırken, yaşamakta olduğum ilçede Çelik motor bayinin aynı tip modelde Çelik motorun FALCON serisi olyarak 150cc lik çıkardığını söylemesi üzerine FALCON CONFORT 150 yi sipariş verdim.
2700TL ye bana geldi. eski motorum mondi110 ft yi verdim, üzerine 200tl Peşin 12 ay 167tl Taksitle 2200 e almış oldum. bir nisanda gelecek hayırlısıyla.
makine elime geçtiğinde burada sizlere tüm bilgilerini vermeye çalışacağım.
küçüklüğümden beri mobilet ve jawa motorsiklet kullandım, 2005 yılından beri mondi 110ft yi kullanıyorum.
Ondan memnunum halada memnunum ama bana hafif geilyor artık. ve onunla uzun yol tecrübelerim az değil.
Aydın Karacasu rampalarını bilen arkadaşlarım bilir. ve o rampalardan eşimle birlikte çok kereler Aydın Kuyucağa gidip geldim.
ve eğer bu motor bu rampalarda yanarsa krank koparırsa plakasını söküp uçuruma atıp binip bir arabaya geri dönerim dedim. allaha şükür mola bile vermeden yaz sıcaklarında çok kahrımı çekti.
motor arızasını hiç yaşamadım.
rengi soldu hayliyle,
üzerinde üçüncü dış lastikler ve sanırım beşinci iç lastikler mevcut. hala orjinal bujisi üzerinde. 28000km de.
çalışmayan hiç bir aksamı yok. sinyalleri göstergeleri,
hakikaten hakkını vermek lazım. kışın kar altında yazın güneş altında çok kaldı.
Biraz uzun oldu ama beni motorsiklet sevdalısı olarak biraz tanımanızı istedim.
İlk başta dediğim gibi hayırlısı ile yeni motor elime geçtiğinde hakkındaki olumlu olumsuz yönlerini anlatmaya çalışacağım.
Herkeze kazasız güzel motorsikletli günler dilerim.
Regal Raptor 250 den tercihe başlayıp eleyerek 150cc lere düştüm.
Yüksek cc li motorların şehir içinde mullanımı park sorunu günlük yaşam içerisinde kullanımının zorluğunu farkettim ve onlardan vazgeçtim.
150cc lerin bana tam uygun olacağını düşündüm.
sonuçta bunların krank piston boy uzunluğunun sport tiplere oranla daha uzun olduğundan hız yapmadıkları ve zaten amacında hız olmadığı, gezi tipi olduğunu bilerek ve bende eşimle motor seyahatlerine çıkma arzusu olduğundan bunlardan tercih ettim.
Asya ultra 150, kuba 150-25 modeller bakınırken, yaşamakta olduğum ilçede Çelik motor bayinin aynı tip modelde Çelik motorun FALCON serisi olyarak 150cc lik çıkardığını söylemesi üzerine FALCON CONFORT 150 yi sipariş verdim.
2700TL ye bana geldi. eski motorum mondi110 ft yi verdim, üzerine 200tl Peşin 12 ay 167tl Taksitle 2200 e almış oldum. bir nisanda gelecek hayırlısıyla.
makine elime geçtiğinde burada sizlere tüm bilgilerini vermeye çalışacağım.
küçüklüğümden beri mobilet ve jawa motorsiklet kullandım, 2005 yılından beri mondi 110ft yi kullanıyorum.
Ondan memnunum halada memnunum ama bana hafif geilyor artık. ve onunla uzun yol tecrübelerim az değil.
Aydın Karacasu rampalarını bilen arkadaşlarım bilir. ve o rampalardan eşimle birlikte çok kereler Aydın Kuyucağa gidip geldim.
ve eğer bu motor bu rampalarda yanarsa krank koparırsa plakasını söküp uçuruma atıp binip bir arabaya geri dönerim dedim. allaha şükür mola bile vermeden yaz sıcaklarında çok kahrımı çekti.
motor arızasını hiç yaşamadım.
rengi soldu hayliyle,
üzerinde üçüncü dış lastikler ve sanırım beşinci iç lastikler mevcut. hala orjinal bujisi üzerinde. 28000km de.
çalışmayan hiç bir aksamı yok. sinyalleri göstergeleri,
hakikaten hakkını vermek lazım. kışın kar altında yazın güneş altında çok kaldı.
Biraz uzun oldu ama beni motorsiklet sevdalısı olarak biraz tanımanızı istedim.
İlk başta dediğim gibi hayırlısı ile yeni motor elime geçtiğinde hakkındaki olumlu olumsuz yönlerini anlatmaya çalışacağım.
Herkeze kazasız güzel motorsikletli günler dilerim.





