Ne lotoya, ne piyangoya nede bu tarz çekilişlere
inanmayan biri insan evladıyım.
Bugün iş arkadaşıma fish karttan Vespa motosiklet çıktığını
öğrendim.
Şaşırdım, sevindim, üzüldüm vs vs sizlerle paylaştım. :cyclopsan
hep derler kendi adamlarına veriyorlar diye arkadaşınızdada böyle bir durum varmıydı.yani uzaktan akrabalık vs..
Sanırım üzüldüm yerine kıskandım yazıcaktın...
![]()