Çekilişten Arkadaşıma Vespa Çıktı !!

Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Ne lotoya, ne piyangoya nede bu tarz çekilişlere
inanmayan biri insan evladıyım.

Bugün iş arkadaşıma fish karttan Vespa motosiklet çıktığını
öğrendim.

Şaşırdım, sevindim, üzüldüm vs vs sizlerle paylaştım. :cyclopsan
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
168
hep derler kendi adamlarına veriyorlar diye arkadaşınızdada böyle bir durum varmıydı.:) yani uzaktan akrabalık vs..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niye üzüldün?.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne lotoya, ne piyangoya nede bu tarz çekilişlere
inanmayan biri insan evladıyım.

Bugün iş arkadaşıma fish karttan Vespa motosiklet çıktığını
öğrendim.

Şaşırdım, sevindim, üzüldüm vs vs sizlerle paylaştım. :cyclopsan


Sanırım üzüldüm yerine kıskandım yazıcaktın...
:p:p:p
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
Bende rokonun cekilişlerinden bana da bir vespa cıkar umudu ile tüm bir yaz dondurmaları roko da yedim sisteme girdim umutluyum cıkar insallah.
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
6-7 yıl öncede bemin ortaokul arkadaşıma Mini Cooper çıkmıştı. Gazetede okuyunca resmen şok olmuştum. İnşallah kazasız belasız kullanmıştır.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
5-6 yıl önce taksici bir komşumuza BP den sıfır BMW çıkmıştı , vespa da neki :mrgreen:
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Power FM den Harley Davidson kazanan bir arkadasim var zamaninda

Profilo Alisveris merkezinden de Megan kazanan birini gormustum. Alisveris merkezinin anlasmali oldugu temizlik iscisi idi. (o biraz garip ti ama olsun)

Havadan gelen Vesapnin yol surus zevkide bir baska olur..
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
118
Büyük alışveriş magazalarında da...

Büyük alışveriş magazalarında da yılbaşı ve buna benzer günlerde kupon karşılığı çekiliş yaparlar ya hani, böyle bir alışveriş merkezinin muhasebecisinden duydum hemen hemen hepsi palavraymış, ya tanıdığa çıkıyor yada iş yaptıracakları adamlara önceden söz veriyorlarmış. Noter huzurunda diyince bizde tamam öyleyse adil olur algısı var, noterde sonuçta sen ben...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee şimdi o vespanin %25 i olan intikal vergisini ödemesi lazım... 6000 lira ise 1500 gitti... :p
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Bence hakkı verilmeden beleşe gelmiş bir motorsikletin sahibine hayrı olmaz:farao:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
millete çıkar , bize nedense giriyor ,
canına yandığımın dünyası bize mi tüm numaraların
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst