- Katılım
- 25 Tem 2012
- Mesajlar
- 241
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu hayatta bilmediğim şey pek azdır ama konu tutkunu olduğum bir meseleye de dahil olunca işler daha da bir düşürüyor beni :farao: Ne deseniz yeridir eleştirilere son derece açığım :mrgreen: Meseleye gelirsek:
Çok önemli bir şahsiyetle anlaştım,parayı da hazırladım motorunu satın alacağım ama 2. el vasıta alırken izlemem gereken işlemleri bilmiyorum ne yapılır ne edilir neler gereklidir ( evrak vs.) birisi bana şunu şunu yapcaksın motor sorunsuz senın olucak dese,sevaba girse,beni de sevindirse olur mu!
Dmga pulu,noter felan dediler ama ben anlamadım
ale:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Niye kimse konuma cevap yazmıyor,o kadar mı saçma soru sordum? daha önce 2. el vasıta alıp-satmadım
ale:
Çok önemli bir şahsiyetle anlaştım,parayı da hazırladım motorunu satın alacağım ama 2. el vasıta alırken izlemem gereken işlemleri bilmiyorum ne yapılır ne edilir neler gereklidir ( evrak vs.) birisi bana şunu şunu yapcaksın motor sorunsuz senın olucak dese,sevaba girse,beni de sevindirse olur mu!
Dmga pulu,noter felan dediler ama ben anlamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Niye kimse konuma cevap yazmıyor,o kadar mı saçma soru sordum? daha önce 2. el vasıta alıp-satmadım