- Katılım
- 16 Ara 2006
- Mesajlar
- 92
- Konu Yazar
- #1
Aranıza Beşiktaştan katılıyorum Ayrıca Motovirus ve istanbulriders sitesine de üyeyim bu siteye çoktandır üye olmak istiyordum nasip bugüneymiş. Umarım fazla yabancılık çekmem Ben daha artci bile olamadim derken işin içine balıklama daldım motorum olmasa da çok büyüdüm konumda da çok geliştim diyebilirim.Bu sevda bana 11-12 yaslarinda bulasti, ben sizler kadar sansli degildim zira motorlu çevrem olmadığı gibi bir garip kızcağızdım 70 ve 80lerde
ama bu yildan itibaren sansimi kendim yaratmaya karar verdim yakın bir zamanda CBF250 ya da YBR125 almayı düşünüyorum. Aslında Chopper tarzı düşünüyordum bacak boyu problematiği yüzünden ama cruiser motorların pek bana göre olmadığını çok iyi kavradım bakalım zaman ne gösterecek :mrgreen: Bu arada Honda'nın Güvenli Sürüş 1ine ve 2'sine katıldım müthiş güzel bir kurstu.
Motor olayı benim için bir ütopya idi, ütopya hayale dönüştü ve şimdi gerçeğe dönüşüyor. İnanın bana buji ile ilgili bir konu okurken bile heyecanlanıyorum bir de aile faktörü söz konusu hepsi etkili mualif durumdalar
nolacak benim halim kaç yaşına geldik hala onların onayı olmadan rahat edemiyoruz :bounce: çoook çalışmam lazım çoook :
Hepinizin yolu acik olsun ve iyi şansı hep yanında olsun arkadaslar
Motor olayı benim için bir ütopya idi, ütopya hayale dönüştü ve şimdi gerçeğe dönüşüyor. İnanın bana buji ile ilgili bir konu okurken bile heyecanlanıyorum bir de aile faktörü söz konusu hepsi etkili mualif durumdalar